• InaV

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Detta X är ju inget man önskar på någon annan!! Men det är som en lättnad att jag hittade detta forum, och fann andra som mig. Såna som vet och förstår.

Jag drabbades av X 3e oktober, kvällen innan jag och min man skulle åka iväg på vår bröllopsresa. Snacka om usel timeing och vilken intensiv berg-och-dalbana känslomässigt man hamnar på!

Jag blev behandlad med en spruta cellgift i hopp om att slippa operation, vilket jag lyckades med.. Det tog 5 veckor för hcg't att sjunka till noll igen. Och nu har jag precis haft min "första normala" mens *jej*

Det tankarna snurrar mest kring nu är ju kring den längtan man har efter att få starta en egen familj. 
    Hur länge har ni väntat innan ni har försökt igen??

Kram till alla som har kämpat och kämpar sig igenom detta elände!!

• InaV
    ÄrtaMärta skrev 2010-11-24 19:14:49 följande:
    Beklagar ditt X.
    Fick ni ställa in hela bröllopsresan =(?
    Läkarna ordinerade oss att vänta 3 månader innan vi försökte igen, dels för att metrorexaten skulle hinna lämna kroppen men även att kroppen skulle hinna återhämta sig efter X:et.
    Tack. 
    Resan blev inställd, och är mkt nöjd över att vi hade avbokningsskydd, det  var värt 400kr. Jag blev inlagd samma kväll vi åkte in. Nytt reseförsök görs i januari igen :)
    Jag är i stort behov av att veta vad som händer med min kropp, det var jobbigt i början då man inte visste vad som hände, om man skulle känna som man gjorde. Under de fem veckor som det tog för hcg't att gå från drygt 5000 till 0 såg nog hela jag ut som ett frågetecken. 
    3månaders väntan har vi också blivit ordinerade. Det känns länge då man längtar.
    Hur lång tid tog det för dig innan du kände dig som "vanlig" igen?? Hur länge dröjde det innan du blev gravid igen?
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3