• Emmeliozol

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

hej. Kika in och läste lite. Jag hade ett X -08 och har efter det haft svårt att bli gravid men NU äntligen är jag gravid och fostret sitter rätt. =) Jag är jätteglad! Är nu i v11+3. Hoppas bara att det går hela vägen! =)

Hoppas att alla ni andra oxå får positiva besked och att för er som redan fått plus, att det går hela vägen! =)

• Emmeliozol

kämparpå. Tittar in fast jag inte brukar vara här och skriva. jag op för X i v 14 och sprucken äggledare 11/6 2008. Har från 3e mensen försökt bli gravid men inte lyckats fören nu.. Nu är ja i v 17. Hoppas det går snabbare för dej än vad det gjorde för mej. Antar att din ledare togs bort helt liksom min gjorde?! ''

Lycka till och stor kram till alla er som haft X ! Ingen man önskar sin värsta fiende ens.. :S

• Emmeliozol
    KämparPå skrev 2011-01-14 18:20:01 följande:
    Jag hade aldrig orkat så länge, då hade jag testat provrör. Dom säger att man kan få det efter ett år.
    Ja jag har bara min högra kvar.  =/
    hmm vi blev tillomed nekade test ifall dåvarande sambon (som inte har tidigare barn) eller jag efter op inte kunde göra/bli gravid... "Det är bara att vänta" sa dom till oss... "Det kan ta flera år innan kroppen lärt sej att funka med hälften av delarna." Skitarg va jag men inget att göra.. Dom tvärneka oss...
    Hoppas det går bättre för er iaf=) JAg har min vä kvar.. =)
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3