• Mial 83

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Hoppar in här.. :)

Jag hade ett X i Juni förra året. Upptäcktes inte med en gång, så det hann "spricka" och då blev det akutoperation pga blödning i buken. Den vänstra äggledaren förstördes och togs bort. Sedan efter detta så har jag haft 2 st missfall i följd. Börjar undra om det nånsin kommer gå? Hoppas på att få igång en utredning nu. Vi är inte redo att ge upp. Men det tar ju på en...mer än vad man tror :( Vi har redan ett barn så nu undrar vi ju varför det inte kan fungera igen.. frustrerande!

• Mial 83

Ja, längtan kan ju vara så stark trots att man redan har barn. Bara att kämpa vidare antar jag.. fast jag vet inte hur mycket man orkar egentligen. Har ni försökt med Ivf? Hur gick det?

• Mial 83

Tack Acinna! Ja, ett X eller missfall kan verkligen ta hårt på en. Värre än vad jag trott. Och eftersom jag redan har en dotter och vi har alltid vetat att vi vill ha fler så känns detta som en chock, att det funkade första gången så lätt men inte nu. Känner hopplöshet. Och längtan efter att bli gravid ocj få en liten till blir bara starkare.

Jag önskar er alla här som kämpar lycka till!

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3