• galenidejj

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Hoppar in i denna tråden. Jag och min man har försökt bli gravida i snart 4år. Lyckades bli gravid i januari 2011. Men det slutade i utomkvedshavandeskap och jag fick operera bort ena äggledaren. Efter det är min mens jätte konstig varannan månad. Ena månaden kommer det precis på dagen och helt normal. Andra månaden kommer den när den känner för det och bara över en dag eller två. Någon mer som har så???

• galenidejj
    Saffron skrev 2013-09-02 16:39:30 följande:
    Är det något du har sökt gyn för? Annars kanske det borde kollas upp? Vet inte hur det fungerar med människor, är hästveterinär, men ston som förlorar sin dräktighet efter dag 45 kan få hormonstörningar, och det kan ta ett tag, ibland flera månader upp till ett år innan de är "normala" igen. Ibland kan man behöva medicinera för att komma igång ordentligt? Som sagt, vet inte hur det fungerar på människor...

Hmm ok. Kanske får kolla upp det. Trodde det kanske va normalt.
  • galenidejj

Hej alla. Hoppar in här. Någon mer än jag som fått super kontig mens efter X. Opererade bort ena äggledaren i mars 2011. Sen ungefär i ett år va mensen helt normal men nu senaste året har den vart super konstig. Varannan månad har jag bara pyttelite blödning i två dagar och sen tar det allt mellan 60-80 dagar innan jag får mens igen.

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3