• Chiva

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Saffran- beklagar känner verkligen med dig! Har en liknande historia... Efter två MA + ett MF fick jag reda på att jag har PCO och kardiolipidantikroppar (som kan orsaka proppar hos fostret) blev gravid igen men utomkveds , fick operera bort äggledarna. Blev gravid igen med trillingar som slutade i MA... Och ett mf efter det... Nyligen sa min gynekolog att han glömt göra en kromosom analys på mig och min man och givetvis hade jag en avvikelse (balanserad translikation) så nu väntar vi på genetisk rådgivning och förhoppningsvis får vi av dom en remiss till PDG/ivf. Oj vilket muntert meddelande det bleev :-/ hoppas verkligen inte att jag drar ner någons hopp, bara skönt att få ventilera! Inte så många man kan prata med... Mannen har redan hört historien :-/ och gillar inte att älta

• Chiva

Tack skrev fel i förra meddelandet såg jag nu... givetvis opererade jag bara bort ena äggledarna, eftersom jag blivit gravid naturligt efter det. Hur går det för er? (har inte följt hela tråden). Kram

• Chiva

Autospell på telefonen funkar tydligen inte så bra.. fniss :)  äggledaren blev äggledarna på andra försöket också, men ni förstod säkert ändå.

Kanske 4:a -  Håller tummarna för att du får en tid i morgon och att allt är bra. Men förstår din oro! Jag hade samma symtom vid mitt utomkveds. Styrkekram

• Chiva

Oh har tänkt på dig! Vad jobbigt med denna väntan. Håller tummarna för er på måndag! Kram

• Chiva

Hur går det för er kanske 4a! Hållt/ Håller tummarna hårt för er <3

• Chiva

Oh vad tråkigt att höra!! Mina varmaste tankar till er <3 <3 <3  Det låter som en bra början att ta en dag i taget <3 Styrkekram <3

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3