• Annatp

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Hej, är helt ny här på familjeliv och har säkert vänt mig till helt fel trå, men jag vet ju att alla som är aktiva i tråden fått ett utomkved och därför frågar jag ändå.

Jag har i skrivande stund ett x, har följts med hcg prover i 3 veckor och det går sakta neråt har haft konstanta blödningar (inte så rikliga) och molvärk, men i 2 dagar nu har det kommit Mycket mer blod och har till och från en så enorm smärta hela magen men främst ner mot ändtarmen och framåt, smärtan håller i sig i ca 30 min och efteråt är jag helt jävla slut. Sambon råkade nudda min fot under en sån "attack" och då kändes det som en kniv upp i alla hål samtidigt.

Känner mig så jobbig och vill inte ringa och fråga om det är farligt.

Är det någon som känner igen smärtan? Och är det någon som blödigt som en gris helt plötsligt?

Jätte tacksam för svar!!

• Annatp

Hej alla

Jätte tack för svaren. Men ca en timme efter jag skrev kom ambulansen och hämtade mig och har precis kommit hem med en äggledare mindre. Jag fick tillbaka smärtan i ändtarmen och sen när jag reste mig upp så kom det i hela magen. Kunde inte stå inte sitta ingenting. Jag hade också som förlossningsvärkar vilket dom även kunde se på min puls i ambulansen trots att jag fick 30 mg morfin intravenöst så låg min puls på 127 sen när det blev "lugnt " gick den ner till 100 det blev op direkt. Nu sitter jag hemma i soffan och har så JÄVLA ont i hela kroppen :( fick med mig citodon och Ipren. Nån som har nått knep mot ryggen och nacken?

• Annatp

Hej igen tjejer

Nu har det gått 15 dagar sen op och jag ligger på soffan och har fått ont igen främst den sidan som opererades samt bak i ryggen samma sida ( lite som mensvärk men främst på en sida.

Då jag inte läst hela tråden, så undrar jag om det var någon som upplevde det här? kanske det är ÄL? Någon som haft andra komplikationer? Börjar bli nojig då det gick så fort sist och är ensam då mannen jobbar natt :/

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3