Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Usch vad tråkigt kanske 4a! Grattis sindyrella!
Usch vad tråkigt kanske 4a! Grattis sindyrella!
Nej vad jobbigt Petit. *Styrkekram*
Håller med hëllef om att det är lite för mycket dåliga nyheter nu.
Jag har nu lovat mig själv att inte gnälla över illamåendet mer i alla fall...
Alexandra: jag har inte hört något om det tyvärr, men jag har däremot varit med om en liknande situation själv. Har nämligen också legat inne för något som tydde på blodförgiftning även om de inte hittade några bakterier mer än en urinvägsinfektion. Jag har ju dock en gallstensoperation i bakgrunden också så jag vet ju inte vad det var som påverkade äggledaren. Det behöver ju inte vara något av det heller.känner igen det där med att fundera över detta. Gjorde det massor innan det tog sig...
Tjingeling jag hade också rekommenderat dig att vänta. Min bröllopsresa blev i princip helt förstörd p.g.a. Att jag var gravid i v.8 och mådde illa och var helt slut.
Lajsa: min äl brast i v.5. Jag akutopererades med bikinisnitt och låg på sjukhus i 5dagar. Fick flyga hem drygt en vecka efter operationen och var sedan sjukskriven i 3 veckor. Fick sedan rådet att vänta två menscykler innan nya försök.
av er som blivit gravida efter att förlorat en äl har ni haft några extra känningar på den sidan?
Jag har ett par gånger känt kortare smärta på den sidan, inget jag behövt oroa mig över då det gått över rätt fort men det känns rejält de gånger de kommer...
Grattis Petra!