jag kände inte av att nåt var fel och blödde heller inte, eller jo jag blödde in i buken...
Visst hade jag mensvärk, men det har jag den här gången oxå, och nu sitter det rätt :)
Tillbaka till X:et: KÄnde inte direkt nånting men var hängig och hemma den dan, 28 jan-10, tvingade i mig en liten bit stekt fisk till middag kl 18 och blev illamående samt fick körningar i magen (får det lite då och då, har nog en lätt form av IBS). Tillbringade sedan resten av kvällen i badrummet, fästmannen ringde sjukupplysningen sent på kvällen, men jag hade ju inte ont på bara ena sidan utan i hela magen. Som sagt, trodde det var magsjuka.
H. fick in mig till sängen så att jag skulle kunna bli varm, men det blev jag inte och kl 6 ringde han efter ambulans (mot min vilja). Då kunde jag inte sitta upp för jag var så yr, kunde inte ta mig ut till ambulansen utan ambulanskillarna fick bära mig på sittbår tre trappor (har inte hiss). När jag kom in till gynakuten så konstaterades blod i buken och jag låg på operation så fort de kunde söva mig, vilket inte var lätt för jag hade kollapsade blodkärl (hade blött 2L och var i chock). Hade jag kommit in lite senare hade det gått väldigt illa.
Men nu är jag som sagt i v9 och ska på inskrivning nästa vecka, har kollat med vul att Tigurr sitter där h*n ska.