Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Själv hade jag tänkt att dra iväg på skoterutflykt och festa loss idag! Men fick magsjuka i natt. Fy f- n!!!! Men bara att stanna att hemma... *suck*
Oj så mycket tråkigt som har hänt under helgen. Kanske4a och Marlyn, jag lider med er!
Sunflower:
Härligt att ha dig tillbaka!!! Jo, nu har du haft dina X så nästa graviditet sitter nog rätt ska du se!
Hoppas du känner dig bättre nu och redo ge dig in i försöken igen!
Kram-kram!
Sunflower:
Jag brukar också uppleva att det stiger väldigt brant. Har ÄL nu, i tisdags såg jag bara ett jättesvagt streck, igår var det jättejättestrarkt så jag tycker det brukar "smälla" till. Men jag brukar också känna att det börjar ömma på ena eller andra sidan så jag brukar få en förvarning när det är på gång.
Jag vet ju att det inte behöver vara regelbundet på höger eller vänster sida men jag tycker det känns väldigt regelbundet med varannan månad höger och varannan månad vänster. Denna månad ömmar det från vänster sida....jaja, då hoppas jag det är höger nästa månad! Elle att min högra äggledare lyckas "nå över"!
Och det här med VUL...Mika har ju gjort VUL varje månad så det måste väl finnas möjlighet att göra det privat också?
Sunflower:
Hur har det gått idag på VUL?