Grip skrev 2011-08-10 14:58:18 följande:
Jag känner precis igen din bebislängtan. Jag har inte varit inne här på ett tag för jag känner att jag blir ledsen och lite stressad av att "alla" blir gravida utom jag. Jag är ju givetvis glad för alla som blir det, det inger ju hopp, men det känns ändå som att alla sitter på tåget utom jag!
Om du känner för det så kan du komma till Göteborg så kan vi ta en fika och snacka gojja! Jag vet att det låter
jättekonstigt, tycker nog det också!
Jag fick min mens igår så nu är man på ruta ett igen. På senaste har jag läst att många lyckats med Epa-glandin, så det tänkte jag införskaffa och testa. Någon här som testat?
Tack :)
Jag blir nog både glad & ledsen när jag läser alla inlägg. Vi får inte ge upp nångång måste det vara våran tur.
Nu har inte jag och min pojkvän försökt så länge så jag ska absolut inte klaga, men jag känner att kloackan tickar o jag blir inte yngre direkt. (är 35 )
Ja du varför itne, det kanske vore en idé det är ju inte så långt till Gbg från Borran :D
Jag har aldrig hört talas om Epa-glandin.. men man får la googla på det :P
Nu ska jag hoppa in i duschen, har vart uteo joggat...inget bättre för sig när killen jobbar ;)..en bra ovana kanske haha.
Vi hörs av vidare så ser vi om vi kan pussla ihop en fika :)
Sköt om dig.
Kram kram