Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Tack allihopa =)
Hur mår ni som är preggo då?
Tack allihopa =)
Hur mår ni som är preggo då?
Lycka till med allt Supers!
RaraS: jobbig situation med maken. Men jag tror verkligen att allt kommer gå bra för dig och pyret =) Jättetråkigt att han missar RUL, mest för att han missar att få se sin bebis "live", måste kännas jobbigt för honom. Ni kanske kan göra en till på en privat klinik när han kommer hem igen (om ni vill alltså).
Sedan tycker iaf jag att det är helt ok att beklaga sig över graviditetskrämpor. Dom är ju lika jobbiga även om man längtat som en galning efter att bli gravid. Det är ju inte själva graviditeten man satsar på utan barnet som kommer av den.
Skönt att höra att allt tickar på iaf! Snart är du över vecka 12 och kan känna dig liiiite lugnare =)
kram!
RaraS =) Hehe... Du kommer rocka gräsklippningen
Sunflower: jag vet inte exakt när jag åker, jag väntar på omslag på ÄL-testerna, men sannolikt lördag eller söndag =) Ska bli kul!
Det är ju lite trist att man ska må så kasst när man är gravid, men jag förstår att du tycker det är värt det. Skönt att du fått ett till VUL, bra gyn är verkligen en livräddare!
=) SItter på tåget till Köpenhamn nu! Tack för allt tumhållande!
Jag fick tid direkt när min gyn hade skickat remissen för spolning. Man ska spola mellan dag 9-13 i cykeln. Så det gick fort.
=) Kul att berätta RaraS!
Allt har gått bra idag och nu väntar tortyrveckorna =) Men det ska nog gå bra!
Jag tror min tog 20 minuter totalt från att jag klev in till doktorn tills jag gick ut igen
Tack Grip, jag vet ju inte om det är jobbigare eftersom det här är det enda sättet jag gjort det på =) Jag tror det är slitsamt för alla. Det jag tror jag tycker är jobbigast är att det är så dyrt, runt 7500:- per försök plus att man ska betala mat under dagen och resa till och från Köpenhamn. Den "pengarestriktionen" har man ju inte om man är kille och tjej. Dessutom kan ni ju ligga flera gånger runt ÄL och jag har bara ett litet futtigt försök.
Men annars är nog hoppet, längtan, besvikelserna och glädjen densamma =)
Jag håller verkligen tummarna för att preggobacillerna i tråden har smittat dig också!
=) Härlig historia Dandilion. Tack för lyckönskningarna!
Kontakta en privat gyn, jag tror det är enklare. Då får du säkert bättre bemötande också. Sedan är det bra att ha en privat gyn så du kan få hjälp med koller och så när du blir gravid igen.
Privat gyn fixade.