Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Tack :( ja det känns jobbigt....tror vi tar en paus i nga månader nu.. Behöver släppa allt o samt tappa nga kilon... :/ ska ringa Sahlgrenska i morgon så får vi se.. Hur går det för dig? Kram
Ja det är fan tufft...det är helt otroligt att man hittar styrkan att gå vidare. . ...idag började jag lipa av att en kund var otrevlig mot mig i telefon... det tar ett tag att resa sig upp igen.....en dag i taget.
Tur att jag har en underbar sambo som jag kan prata med & alla här på forumet är ett stort stöd..vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade hittat denna tråd :) den har hjälpt mig mkt.
Kram till alla
Fick precis reda på att jag ska bli faster....känner mig hemsk som gråter över våran olycka när det är mindre lillebror..det gör ont även om jag är glad för deras skull...tiden läker alla sår eller?
Pemberly: Lycka till!!! Kramis
Pembery: Jag hoppas verkligen inte att det är ett x :( Kram på dig <3
Lilyy: Förstår precis hur du menar, och känner. Här går det upp och ner..vi tar en paus nu..vi håller ju på med ivf..2 misslyckade o har 1 FET kvar på första försöket..det är jävligt tungt..jag blir arg på mig själv ibland för att jag blir så pessimistisk....min sambo är underbar som stöttar mig hela tiden, jag vet inte hur man/jag orkar...en dag i taget....hitta ljusglimtar i livet....stora kramar till dig <3
Pemberly: Ååå håller tummarna :) kram
RaraS: Beklagar verkligen :( usch så tråkigt. Stora kramar <3