• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Lappgeten skrev 2013-09-05 16:32:52 följande:
    Vad ledsen jag blir för er Supers. Hoppas ni hittar kraft att fortsätta! Hade inte vårt IVF fungerat vet jag inte vad jag gjort, det hade varit fruktansvärt jobbigt.  

Tack :( ja det känns jobbigt....tror vi tar en paus i nga månader nu.. Behöver släppa allt o samt tappa nga kilon... :/ ska ringa Sahlgrenska i morgon så får vi se.. Hur går det för dig? Kram
  • Supers

Ja det är fan tufft...det är helt otroligt att man hittar styrkan att gå vidare. . ...idag började jag lipa av att en kund var otrevlig mot mig i telefon... det tar ett tag att resa sig upp igen.....en dag i taget.

Tur att jag har en underbar sambo som jag kan prata med & alla här på forumet är ett stort stöd..vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade hittat denna tråd :) den har hjälpt mig mkt.

Kram till alla

• Supers

Fick precis reda på att jag ska bli faster....känner mig hemsk som gråter över våran olycka när det är mindre lillebror..det gör ont även om jag är glad för deras skull...tiden läker alla sår eller?

• Supers

Pembery: Jag hoppas verkligen inte att det är ett x :( Kram på dig <3

• Supers
    Pemberly skrev 2013-10-15 09:50:22 följande:
    Skräp! Jag fick komma på kontroll idag hos min fertilitetsklinik och läkaren tyckte sig se en svullnad på vänster äggledare så hon misstänker utomkvedeshavandeskap

Nä fy vad tråkigt :( Stora varma kramar till dig/er
  • Supers
    Pemberly skrev 2013-10-15 18:28:47 följande:
    Har man en gång haft X så har man ökad risk att få det igen så jag tycker absolut du bör få ett vul även om du haft en normal graviditet emellan.

Själv är jag oerhört lättad för läkaren ringde för en dryg timme sedan och meddelade att det inte var något hcg i blodprovet så jag kan andas ut för den här gången. Jag hade fortfarande kvar en cysta på varje äggstock som jag haft sedan missfallet i sommar så det var troligen de som störde äggstockarnas hormonproduktion och orsakat att jag inte fått någon normal mens.

Dumma cystor..jag har en som sitter på vänster äggstock. .den hade inte blitt större när vi började med ivf men misstänker att den vuxit :/ ska boka en tid på gyn..

Kramis
  • Supers

Lilyy: Förstår precis hur du menar, och känner. Här går det upp och ner..vi tar en paus nu..vi håller ju på med ivf..2 misslyckade o har 1 FET kvar på första försöket..det är jävligt tungt..jag blir arg på mig själv ibland för att jag blir så pessimistisk....min sambo är underbar som stöttar mig hela tiden, jag vet inte hur man/jag orkar...en dag i taget....hitta ljusglimtar i livet....stora kramar till dig <3

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3