• Grip

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Åhh va roligt, ser ut att bli en stilig rackare!

• Grip

Så härligt för dig, Mmmbop!! Stort grattis än en gång! Nu får du njuta extra mycket av denna sommaren, för nästa år blir inte lika lugn! ;o)

• Grip

Jisses, så många nya graviditeter här i tråden!! Grattis till er alla! Jag hoppas att det smittar av sig på mig. Jag har bim i veckan, vet inte exakt när, men är tyvärr inte särkilt optimistisk. Jag hade äl den 3-4 men känner inte ett smack.. Jaha, vi får väl se!

• Grip
    Supers skrev 2011-08-10 13:34:14 följande:
    Hejhopp,

Kände bara att jag var tvungen o skriva av mig lite...
    Har känt mig lite nere de senaste dagarna :(

Bebislängtan har varit/är stor den sista tiden, hade ÄL förra helgen så hoppas hoppas att nån simmare tog sig hela vägen in.
    Jag har inte fått någon remiss för sponingen än...måste ringa och kolla vad som händer.

Har som sagt flyttat ner till min kille i Borås, och har inte lärt känna så mkt folk ännu så min kompis saknad är oxå stor, saknar en tjejkompis som jag bara kan hänga med och snacka gojja med...visst jag kan  prata om allt med min kille men ibland vill man sitta med en tjtjkompis o fika o babbla strunt.

Hoppas allt är bra med er, icke-gravida & gravida.
    Sköt om er!

Kram kram 
    Jag känner precis igen din bebislängtan. Jag har inte varit inne här på ett tag för jag känner att jag blir ledsen och lite stressad av att "alla" blir gravida utom jag. Jag är ju givetvis glad för alla som blir det, det inger ju hopp, men det känns ändå som att alla sitter på tåget utom jag!
    Om du känner för det så kan du komma till Göteborg så kan vi ta en fika och snacka gojja! Jag vet att det låter
    jättekonstigt, tycker nog det också!  Flört

Jag fick min mens igår så nu är man på ruta ett igen. På senaste har jag läst att många lyckats med Epa-glandin, så det tänkte jag införskaffa och testa. Någon här som testat?
  • Grip
    Maximumtaste skrev 2011-08-10 14:30:25 följande:
    hallo alla.. va längesen jag skrev i tråden men jag har iaf lyckats bli gravid nu igen efter X operationen som gjordes 10e juni.. :) är i chock! trodde inte att det skulle gå så här fort ju!

Kram till er allihopa
    Grattis!
  • Grip

Hej på er! Skönt att höra att ni får hjälp, Lemis o Trissönskan! Men det är ju för jäkligt att ni skall behöva kämpa så för att få det! Supers: jag håller tummarna för dig! Här har jag inte mycket att rapportera, fick min mens i onsdags, så ännu ett misslyckande. Nu är det 6 månader sedan jag opererades och börjar känna mig lite knäckt, kommer det någonsin funka?? Läste igenom mina papper som jag fick efter operationen där det står att 60% lyckas bli gravida igen, inte så himla uppiggande statistik.. Usch, det här blev inget muntert inlägg! Nu är det helg! Hoppas ni får en skön helg allihop! Kram

• Grip

Åh, hoppas att det inte är mensen! Vad är det för prover du skall lämna? Nyfiken.. Krya på dig! Kram

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3