Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Åhh va roligt, ser ut att bli en stilig rackare!
Åhh va roligt, ser ut att bli en stilig rackare!
Grattis, Mmmbop!! Va jätteroligt att höra!
..och MCT79 också såklart! Grattis till er båda!
Så härligt för dig, Mmmbop!! Stort grattis än en gång! Nu får du njuta extra mycket av denna sommaren, för nästa år blir inte lika lugn! ;o)
Jisses, så många nya graviditeter här i tråden!! Grattis till er alla! Jag hoppas att det smittar av sig på mig. Jag har bim i veckan, vet inte exakt när, men är tyvärr inte särkilt optimistisk. Jag hade äl den 3-4 men känner inte ett smack.. Jaha, vi får väl se!
Hoppas det gått bra för dig idag, Supers!
Hej på er! Skönt att höra att ni får hjälp, Lemis o Trissönskan! Men det är ju för jäkligt att ni skall behöva kämpa så för att få det! Supers: jag håller tummarna för dig! Här har jag inte mycket att rapportera, fick min mens i onsdags, så ännu ett misslyckande. Nu är det 6 månader sedan jag opererades och börjar känna mig lite knäckt, kommer det någonsin funka?? Läste igenom mina papper som jag fick efter operationen där det står att 60% lyckas bli gravida igen, inte så himla uppiggande statistik.. Usch, det här blev inget muntert inlägg! Nu är det helg! Hoppas ni får en skön helg allihop! Kram
Åh, hoppas att det inte är mensen! Vad är det för prover du skall lämna? Nyfiken.. Krya på dig! Kram