• Mmmbop

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

När ägglossningsstickorna ger utslag är det 24-36 timmar till ägglossningen. Så kör hårt =)

Vi håller tummarna här i andra änden!

• Mmmbop
    Supers skrev 2011-08-16 08:40:15 följande:
    HEj hej, nu har jag fått tid för spolning.....sista augusti ska jag dit.
    Verkar som om min mens är på väg ...småblöder lite grann.... :(
    känns lite tråkigt, fast kanske bra eftersom jag ska spolas om 2 veckor, kankse bäst o vänta tills efter spolningen.

Undras om man får veta nått efter spolningen...känns lite läskigt.....men får försöka hålla modet uppe & tänka positivt.

Lemis: kör hårt :) Ska nog oxå köpa ÄL test nästa gång så jag prickar in, går efter ÄL kalender, den stämmer hyfsat bra men man vill ju vara riktigt säker :D

Ha det gott! 
    Har du fått tid redan nu trots att du inte fått din mens än? När jag gjorde det var de super-dupernoga med att jag var tvungen att göra den på dag 9-13 beroende på cykel för att man absolut inte skulle haft ägglossning innan och att de av misstag råkade spola ut ett befruktat ägg i äggledare eller bukhåla och på så sätt orsaka ett nytt x... Men å andra sidan kanske de säger åt er att vara supernoga med preventivmedel fram till spolningen istället?
  • Mmmbop

Vad bra att du ringde! För då är det ju bara att tuta och köra vid äl, med nyspolade äggledare borde det ju vara upplagt för en bebis =) Lycka til!!

• Mmmbop

Jag har haft så också! När jag hade ägglossning från x-sidan hade jag ont i flera veckor ibland. Trots att det inte var något nytt x.

Jag tror att när det rör sig därinne ibland så blir det lite obehagligt!

Lycka till imorgon!

• Mmmbop

Trist kanske4a, men som sagt, inte långt till nästa månad nu =)

Själv var jag på KUB idag och allt såg så bra ut! Jag fick väldigt bra värden och mini levde rövare =) Skönt!

• Mmmbop

"hoppsan" =) Vilket gulligt namn =)

Förstår att du är sugen som tusan! Hoppas verkligen det tar sig snart!

• Mmmbop

Skönt att det gick bra Supers.

Ska dom göra något åt cystan?

Teres: Beklagar x:et. Jag fick mitt i november förra året. Det behandlades med Methoterxat (cellgift) i vecka 8 och försvann av sig själv efter det. Sedan väntade jag till maj innan jag gjorde en spolning och efter det började jag försöka igen. Blev gravid på försök två efter spolningen. Så det var inga problem. Det sitter rätt och jag är gravid i vecka 13 nu.

Lycka till!

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3