• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Spännande och kanske läskigt på en o samma gång Kanske4a :p

• Supers
    kanske 4a skrev 2014-02-03 21:24:02 följande:
    Skitläskigt, inte något jag vill göra eg. Vill inte prata med någon främmande om vårt privatliv!

Det kommer gå bra ska du se <3
  • Supers

Tack Lappgeten, ja nu håller man tummarna,...insättningen blev nån vecka framskjuten pga min mensen som börjat ta längre cyklar men v 10 el 11 om allt går vägen :) Mysigt med bebis :)

• Supers

Tusa: Ja hoppas verkligen mensen håller sig i shack nu ..inte så länge kvar..vi får hoppas att lilla ägget överlever upptiningen oxå :)

Vad spännande imorgon håller tummar och tår :) Nä fy äggplocket var inge skön känsla jag fick dö ont trots morfinet...nu håller vi som sagt tummarna..2014 måste va vårt år. Kramis

• Supers
    Pemberly skrev 2014-02-09 18:26:51 följande:
    Efter en sväng till gynakuten är jag nu mycket lugnare. Allt såg bra ut med fostret. Hjärtat slog och det var rätt storlek.

Vad härligt att höra kram på dig.
  • Supers
    Pemberly skrev 2014-02-09 18:26:51 följande:
    Efter en sväng till gynakuten är jag nu mycket lugnare. Allt såg bra ut med fostret. Hjärtat slog och det var rätt storlek.

Vad härligt att höra kram på dig.
  • Supers

Åh grattis Tusa :) Härligt. Vecka 10 blir det FET för oss om allt bara går bra.

Kramia

• Supers

Tack Tusa, ja nu är äl testandet igång..bara vänta på glad gubbe :)

• Supers

Brukar plussa på dag 13, men börjar testa tidigare för att inte missa. Jag tror att det är ett blasto. Nu hoppas vi att lillfröt överlever upptiningen :p

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3