Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Hej allihopa,
Det här är en fantastisk tråd, jag tycker faktiskt bara att man ignorerar bittra/elaka/tråkiga kommentarer. På det viset släpper vi helt enkelt inte in dålig stämning i tråden! För det här är ju, precis som många redan sagt, en helt fantastisk tråd med massor av kanon-tjejer som varit med om ledsamma saker och behöver ventilera alla möjliga känslor. ALLA får vara med och stötta, bry er bara om dessa kommentarer.
Själv var jag och tog prover igår igen 6 dagar efter Metotrexat-sprutan, hade sjunkit med ynka 17% från 587 till 480-isch. I söndags fick jag åka till KI igen med buksmärtor, det visasde sig ha blött lite i buken, men det gick över sedan. Jag är mest less på att ha ont och inte kunna träna som vanligt. Men det går ju över, jag har ju er som bevis!
Min läkare ska iaf skriva remiss för kontraströntgen på Läkarhuset, jag älskar praktiskt taget läkare =) Han har varit helt fantastisk hela tiden. Jag får tom maila och fråga saker. Underbart att det finns sådana guldkorn inom vården!
Ha en bra dag allihopa så håller vi tummarna för alla er som fått mens att ÄL kommer på rätt sida denna gång!