Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Ingen fara med åldersnojan =) Vi är ju på g allihopa, jag hoppas på en hel del fina (rättplacerade) plus de kommande månaderna!
Ingen fara med åldersnojan =) Vi är ju på g allihopa, jag hoppas på en hel del fina (rättplacerade) plus de kommande månaderna!
Kontrollmänniskor är vi allihopa =)
Mika: Hoppas, hoppas, hoppas du får ÄL från båda denna månad! Mitt ägg var iaf inte för stort... Möjligen lite litet med tanke på att den första bubblan de såg bara var 11 mm stor. Och då var jag i vecka 6...
Lycka till Theina! Vi håller naturligtvis tummarna för dig! Och dig RaraS för ett ägg från höger då!
Jag var och gav nytt blodprov imorse så nu håller jag tummarna att det sjunkit ordentligt!
Sunflower: Hur länge fick du vänta från det din läkare skrev remissen tills dess du blev kallad till spolning?
Wehoo! från 482 till 141 i Hcg på en vecka! 70 % ner alltså!
Ni som inte opererat bort äggledaren, det kanske bara är jag och Sunflower(?)
Har ni haft problem när ni gjort tunga lyft? Jag får skitont på ett ganska obehagligt, obestämmbart sätt när jag lyft tungt eller ansträngt mig hårt... Lite som när jag blödde ut i buken men inte lika ihållande...
Känns det igen? Hur länge höll det i sig?
Sunflower: Ja =) Du hade rätt! Känns skönt att det går fort ner, nu ska jag inte tillbaka förens om två veckor och då hoppas jag att det är noll!