• Petra 334

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Här var det mens igen, hade inte förväntat mig så mycket annat på första försöket efter allt.
    Men min cykel innan var på 25 dagar. Första efter ÄL kom igång var 28 och denna gång 24! Va faen... Sjujäkla mensvärk på det med sabla skräp. Och vi som var barn- och jobblediga hela helgen båda 2 tillsammans vilket var ett bra tag sedan :(

• Petra 334

Mischa- det brukar fortsätta stuga i ca 3 dagar efter sprutan så kanske det börjat sjunka men fortfarande ligger över värdet du hade förra gången bara. Håller tummarna för dig. Hoppas du inte mått dåligt av sprutan. Kram

• Petra 334

Jag fick cellgift spruta. Fick blödning och kramper efter exakt 2 veckor. Så det tar tyvärr ett tag innan det ger effekt. Fungerade dock bra iaf. Hcg låg på 1000 när jag fick sprutan.

• Petra 334

Åh har sådan idiotisk panik över att allt går för långsamt. Äl i dagarna och tiden kunde verkligen inte sega sig fram mera. Suck! Hur långt är det inte till bim sedan då?!

• Petra 334

Kanske 4a- håller tummarna för att han har fel. Styrkekramar till dig i massor!

• Petra 334
    kanske 4a skrev 2012-06-26 19:53:47 följande:
    Tack alla det är verkligen inte roligt. Fick veta idag att hcg bara var 616 så nu känns det verkligen kört.
    Finns det möjlighet att du haft äl senare än vad du trodde? Eller att befruktningen skett senare?
  • Petra 334

Jag började inte blöda förrens efter 2 veckor. Hade superont i 5 dagar efter det och började blöda på 5:e dagen där. Blödde då 4 dagar sammanlagt men hade dagar mitt i utan blödning.
    Är nig väldigt olika. Som sagt fråga läkaren imorgon.
    Däremot fick jag lämna blodprov 1 gång i veckan i 5 veckor efter sprutan tills det var nere under 1.

• Petra 334

Kanske 4:a - det var tyvärr sådär det började för mig. De sa missfall pga negativt test där men jag fick positivt hemma så jag ringde på måndagen igen och fick komma in och lämna blodprov istället.

• Petra 334

Kanske 4a- Min äl kom igång när hcg:t låg på ca 5. 1 vecka innan var det 46 och 2 dagar efter 3,2. Så det behöver inte ligga på 0.

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3