Drömmer konstant att min sambo är otrogen....
Jag klarar inte av att vakna fler dagar med tårar som rinner längs kinderna.
Jag drömmer riktigt jobbiga drömmar om att min sambo är otrogen mot mig. Och han är bara otrogen med 14-åriga tjejer med piercing i tungan och som är riktigt hårdsminkade osv eller med mogna eleganta kvinnor i 40-årsåldern. Det är förjävligt jobbigt, jag vet inte hur jag ska göra för att dem ska försvinna! (jag är 20 och min sambo är 24)
Det låter säkert jätte larvigt (jag vet)men det går ut över vårt förhållande eftersom drömmarna känns så otroligt verkliga och när han ser att jag gråter när jag sover så väcker han oftast mig och frågar vad som är fel och vill trösta mig men det ända jag kan säga är -stick! du är ett riktigt j-vla svin, låt mig va´! Jag vet att det är fel av mig men jag blir himla ledsen och det känns verkligen som att han varit otrogen när jag vaknar ur drömmarna och varje dag så får jag "bearbeta" drömmarna och intala mig själv att det inte är sant. hur larvigt som helst men så är det.
Jag ser i drömmarna hur han blir avsugen av massa tjejer/kvinnor och han tittar på mig och säger -är du redan hemma? kan du inte ta en promenad så jag får komma först, vore skitschysst för dem är riktigt bra på att suga dem här brudarna. Och så ler han mot mig. Så jag går ut och är helt tagen av vad som nyss hände och går sen in igen och då sitter dem å pratar och han är verkligen en helt annan kille än den jag älskar.
Näe jag klarar inte av fler drömmar!!
Kan påpeka att han aldrig varit otrogen mot mig och vi har varit tillsammans i ca 6 år. Jag är gravid i vecka 30 så det kanske har med hormonerna att göra?!
Jag orkar knappt gå till jobbet för det känns som han är otrogen och att allt som händer i drömmarna ska hända när jag kommer hem sen. Och att jag kanske ska "lyssna" på drömmarna för dem kanske fösöker säga mig att han faktiskt ÄR otrogen, fast det låter så larvigt men ändå tänker man på det.
Snälla, någon som också drömmer så hemskt och hur "tar" ni det?