• Anonym (.Gråter...)

Drömmer konstant att min sambo är otrogen....

Jag klarar inte av att vakna fler dagar med tårar som rinner längs kinderna.
    Jag drömmer riktigt jobbiga drömmar om att min sambo är otrogen mot mig. Och han är bara otrogen med 14-åriga tjejer med piercing i tungan och som är riktigt hårdsminkade osv eller med mogna eleganta kvinnor i 40-årsåldern. Det är förjävligt jobbigt, jag vet inte hur jag ska göra för att dem ska försvinna! (jag är 20 och min sambo är 24)

Det låter säkert jätte larvigt (jag vet)men det går ut över vårt förhållande eftersom drömmarna känns så otroligt verkliga och när han ser att jag gråter när jag sover så väcker han oftast mig och frågar vad som är fel och vill trösta mig men det ända jag kan säga är -stick! du är ett riktigt j-vla svin, låt mig va´! Jag vet att det är fel av mig men jag blir himla ledsen och det känns verkligen som att han varit otrogen när jag vaknar ur drömmarna och varje dag så får jag "bearbeta" drömmarna och intala mig själv att det inte är sant. hur larvigt som helst men så är det.

Jag ser i drömmarna hur han blir avsugen av massa tjejer/kvinnor och han tittar på mig och säger -är du redan hemma? kan du inte ta en promenad så jag får komma först, vore skitschysst för dem är riktigt bra på att suga dem här brudarna. Och så ler han mot mig. Så jag går ut och är helt tagen av vad som nyss hände och går sen in igen och då sitter dem å pratar och han är verkligen en helt annan kille än den jag älskar.

Näe jag klarar inte av fler drömmar!!

Kan påpeka att han aldrig varit otrogen mot mig och vi har varit tillsammans i ca 6 år. Jag är gravid i vecka 30 så det kanske har med hormonerna att göra?!

Jag orkar knappt gå till jobbet för det känns som han är otrogen och att allt som händer i drömmarna ska hända när jag kommer hem sen. Och att jag kanske ska "lyssna" på drömmarna för dem kanske fösöker säga mig att han faktiskt ÄR otrogen, fast det låter så larvigt men ändå tänker man på det.

Snälla, någon som också drömmer så hemskt och hur "tar" ni det?

• Svar på tråden Drömmer konstant att min sambo är otrogen....
  • evaviola

Usch, vad jobbigt!!!! Jag vet hur det känns, jag har oxå drömt sådana drömmar. Fast inte riktigt så hemska....

En liten tanke från mig: Du kanske funderar över hur det blir i er förhållande nu när ni har barn, det är ju nu som ert förhållande verkligen testas. Knappast att han skulle vara otrogen, utan att du kan lita på att han ställer upp för er.

Som sagt, bara en liten tanke....

Lycka till!

• Anonym (.Gråter...)

Du har nog rätt i det du säger..

Finns det alltså ingen som drömmer om sånt, är jag så ensam om det... jobbigt...

• Anonym (En till)

Jodå...här e en tilll...drömde till o med att min kille va otrogen med min mamma...
    E orolig för o bli övergiven, e nog därför jag drömmer som jag gör.

Kan va hormonerna men sen kanske du ska försöka bena ut varför du har sånna drömmar.
    För det kan ju ligga olika orsaker bakom för olika människor.

• Anonym (En till)

Glömde säga att jag blir oxå så när jag vaknar, blir så äcklad av det han gjorde i drömmen att man vaknar med samma känsla.
    Men det e nog viktigt att du förklarar situationen för din kille så han vet vad det handlar om.

• johannanea

har varken varit svartsjuk före eller efter grav. men under grav. drömde jag hemska saker o kunde va förbannad i flera dar( hade ju inte ens hänt!!!) tror det blir bättre när du fått din knodd för min dela vart det som vanligt igen då jag hade slutat amma...

styrke tankar från mig jag kommer ihåg hur hemskt det var!

• Anonym (.Gråter...)

Skönt att höra att fler haft liknanade drömmar, eller inte skönt men ni förstår va jag menar. Lugnande.

Anonym(en till) Gud va jobbigt att drömma om sin egen mamma.
    Jag har drömt om hans mamma däremot och det var inte heller kul!

Jag hoppas verkligen att det blir tillbaka till det normala när min bebis är ute, tar på krafterna att må såhär.

• vadskajaghetadå

jag brukar också drömma att min kille är otrogen, han ahr aldrig vart det och det finns inte tillstymmelse till det men drömmer det ofta endå

• vadskajaghetadå

när jag sen vaknar är jag så glad att det var en dröm!! så det är nte klokt

jag drömmer att han blir kär i andra tjejer

• Anonym

Jag har drömt ofta att min kille ska vara otrogen och har nydligen fått reda på att han bytt nr med en tjej på krogen då jag hade det som jobbigast med en abort =/ Har gjort slut med honom nu! Väljer att vara anonym då det verkar vara svårt att radera inlägg i efterhand!

• Anonym

TS:
    Drömmer det jätteofta, senast inatt vaknade jag av att hela kudden var blöt av gråt! För det är precis som du skriver JÄTTEVERKLIGT. Min sambo vaknar också av att jag är jätteledsen och dränker mig i kramar och "har du drömt jobbigt igen" och "jag älskar dig", men det hjälps liksom inte. Så otroligt verkligt att jag också har börjat lida av det i vaket tillstånd. Helt sjukt egentligen. Vad jag vet har han aldrig varit otrogen mot mig med någon, om man inte ska räkna internetragg som otrohet? Eller att han "bara är överdrivet charmig" som många säger. Det här med internet var tre år sedan och jag kom på honom med att sexsnacka över ICQ med minst tre tjejer. Han kunde skriva saker som "du kommer väl ihåg att vi ska ha sex i tältet på Hultsfred? ;)" (även fast han aldrig åkte dit) och som svar på "men du och din tjej kommer ju aldrig släppa varandra, det vet jag" kunde han svara "hehe, man ska aldrig säga aldrig!" . Hur kul är det att läsa?! Tog SÅKLART upp det med honom och då kom det fram att han träffat en av de här tjejerna på en konsert som de båda åkte till. Hon bor annars säkert 50-60 mil härifrån och konserten var i en storstad, så att de skulle träffas "bara sådär" tror jag aldrig skulle hänt. Vet inte hur välplanerat träffen var eller något, det sket jag i att ta upp. Orkade inte. Men han sa: "men hon var så jäkla skum att jag inte ens sa hejdå när jag gick därifrån". Ja men tack så jävla mycket. Vad hade hänt om hon INTE varit skum då?! Blir så jävla arg på det här såhär i efterhand. Även fast jag vet att han ångrar det djupt och jag kan erkänna att det kanske inte var speciellt "romantiskt och taggat" i vårat förhållande just då. Men ÄNDÅ. Det finns inga egentliga ursäkter.

Jaja. För att inte dra ut allt för mycket på det ska jag kanske dra upp lite på takten...
    I dag har jag svårare att lita på honom och blir lätt svartsjuk (innan detta visste jag inte ens vad det ordet innebar riktigt), men nu om han bara snackar med en av de typ 15 tjejer han har på sin MSN gör det ont i hela magen. Det finns speciellt en tjej också skitlångt härifrån som han pratar med ofta på MSN. "Hon är bara en kompis som hjälpte mig när det var som svårast" (en sak som jag inte tänker dra här, men vi var inte tillsammans just under den tiden) ... men ändå skriver han saker som "*blink blink* nu var det länge sen vi hängde..." och liknande i hennes gästbok. Och hon kallar honom mysig, söt, gullig och jag vet inte allt. Skitirrterande!!!

Hur som helst så satt han vid datorn igårkväll när jag låg och skulle sova och tangenterna gick konstant, som alltid när han sitter vid datorn (läs: MSN) och jag har ingen aning om vilka han snackade med men det kvittar. Jag tror alltid det värsta. Men jag tror det har mycket med det att göra, att jag drömmer om det. För det sägs ju att det sista man tänker på innan man somnar drömmer man om...

Önskar bara vi kunde slänga ut allt som har med datorer och MSN att göra genom fönstret. Men behålla FL såklart, hehe. Är så jäkla less på att ha ont i magen. Spelar ingen roll hur mycket han säger förlåt för det där för tre år sen, eller hur många gånger han säger att det bara är mig han älskar och gör det MEST av allt i hela världen - jag kan inte sluta tänka på det. Ärrad för livet.

• Anonym (Drömmare)

Jag drömmer också om otrogna pojkvänner. Första gången var det väldigt ofta. jag tog dom inte på allvar och skrattade åt dom. Men i efterhand så visade det sig att killen faktiskt var otrogen. (ruggigt).. Min nuvarande pojkvän har jag drömt likadant om 2 ggr. Första gången tar jag inte på allvar, i drömen hade han riktigt kinky bög-sex med sin bäste vän. det skulle inte kunna hända.. Min pojkvän är absolut inte lagd åt det hållet. Och hans bäste vän befinner sig för övrigt utomlands i en längre tid nu! Andra gången var det med en av mina vänner (tjej) anledningen till den drömmer tror jag är att vi var ute med henne och några andra en kväll och min pojkvän är väldigt förtjust i blondiner (jag är brunett) och jag märkte på honom att han hade väldigt kul med den här tjejen. ,inte på fel sätt, men jag blev ändå lite svartsjuk. Jag tror verkligen inte att min nuvarande skulle kunna vara otrogen men med tanke på drömmarna så är jag lite mer uppmärksam. Skulle han trots allt vara otrogen ska jag komma på honom tidigt.. inte flera månader efteråt som det blev med den tidigare killen!! Jag ser ändå sånna drömmar som en varning eller föraning..

• Anonym

Hej här är nr 5065826 igen! Jag kom in för att skriva ett litet brev till anonym NR: 5073515. Jag lider med dig! Du ska INTE acceptera sådant som du inte mår bra av i en relation! Mår du inte bra av att han snackar på MSN så ska du ställa ultimatum. Det har jag gjort med min kille (Trots det upphörde ej drömmarna!) Om han älskar dig så slutar han upp med detta för din skull!! Du måste vara hård! Att du sitter på FL är en STOOOOR skillnad om du inte snackar med killar här förståss.

Hoppas på svar!

(PS drömde inatt att min kille var otrogen igen =((((

Svar på tråden Drömmer konstant att min sambo är otrogen....