SarahsGlitter Äldre 23 Feb 17:55 4570 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta vad har du skrivit om idag? SarahsGlitter.Blogg.Se "Men denna personen kan inte förstå att vänskap handlar om att ge och ta" Vänskap handlar väl om att ge och ta ?
SarahsGlitter Äldre 24 Feb 17:37 #281 Återställ Anmäl Du ogillar detta Idag har jag skrivit om; att testa en ny väg i mitt liv , en väg jag aldrig tidigare har korsat. -från arbetslös till kaaaanske studerande långt hemifrån SarahsGlitter.Blogg.Se
SarahsGlitter Äldre 25 Feb 11:54 #289 Återställ Anmäl Du ogillar detta Har ni hört Rihannas nya låt - Rude Boy ? Sarahglitter.blogg.se
SarahsGlitter Äldre 26 Feb 17:33 #318 Återställ Anmäl Du ogillar detta JUST NU ! Det är GisslanDrama i huset brevid mig :S . Så jäkla läskigt! Sjuka människooooor! http://www.sarahsglitterblogg.se
SarahsGlitter Äldre 27 Feb 08:18 #323 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag har gått ner 30 kilo sen sommaren 2oo8 Här har du bildbeviset! Att planera bröllop gjorde så jag tappade mycket vikt -men nu är jag skilld men kilorna är fortfarande borta . SARAHSGLITTER.BLOGG.SE
SarahsGlitter Äldre 4 Mar 09:59 #421 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag blev spådd igår! Läskigt vad det stämmer!!!! Sarahsglitter.blogg.se