Magda73 Äldre 12 Mar 07:50 4570 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta vad har du skrivit om idag? - Visst ljuger de?? *BILD* - Min son är ett modelejon! *BILD* Välkommen till en varierad och välskriven blogg som vågar sticka ut! magda.nu
Magda73 Äldre 16 Mar 12:22 #626 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Kul nästan jämt... *BILD* - Avliva såna här, tack! *BILD*Välkommen till en välskriven blogg som vågar sticka ut! magda.nu
Magda73 Äldre 18 Mar 09:12 #666 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Ibland undrar jag...- Retrokillen *BILD*- Kul nästan jämt *BILD* Välkommen till min vrå på nätet! magda.nu
Magda73 Äldre 20 Mar 18:04 #701 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Vårtecken! *BILD* - Gott eller konstigt? *BILD*- Men så bra! *BILD*- HELVETE! *BILD* Välkommen till en trebarnsmammas kaotiska värld! magda.nu
Magda73 Äldre 23 Mar 21:44 #770 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Ska barn få vara med och bestämma allt? *BILD*- Bättre och bättre!- En ny snygging har flyttat in! *BILD*Välkommen till en välskriven och inspirerande blogg! magda.nu
Magda73 Äldre 25 Mar 08:36 #791 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Välja efter hjärta eller hjärna?? *BILD*- Nu får det fanemej vara nog!! *BILD*- Ska barn få vara med och bestämma allt? *BILD*Välkommen! magda.nu
Magda73 Äldre 29 Mar 19:26 #872 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Har ni sex nu eller?? *BILD*magda.nu