kalkprinsessan Äldre 7 May 18:07 4570 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta vad har du skrivit om idag? Lyckan är total. 1,5 årigt modelejon. Det blir en natt på BB. BBliten Max.
kalkprinsessan Äldre 9 May 09:11 #1506 Återställ Anmäl Du ogillar detta Tidernas bästa schampoo. Vinnaren i tävlingen. Vill tipsa om en blogg! Lyckan är total. 1,5 årigt modelejon. Det blir en natt på BB.
kalkprinsessan Äldre 10 May 13:26 #1525 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag har en plan! Sova är för nördar! Tidernas bästa schampoo. Gravidvecka 32.
kalkprinsessan Äldre 11 May 21:41 #1549 Återställ Anmäl Du ogillar detta Oboy redan gravidvecka 33! (bilder) Jag tvåbarnsmamma?! Besöksrekord på min kära blogg! Jag har en plan! Sova är för nördar! Tidernas bästa schampoo.
kalkprinsessan Äldre 12 May 10:53 #1557 Återställ Anmäl Du ogillar detta Gissa vad som gömmer sig i min mage?? Oboy redan gravidvecka 33! (bilder)
kalkprinsessan Äldre 15 May 17:03 #1588 Återställ Anmäl Du ogillar detta Gullvivor i mängder. Vår med finaste vännerna. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? Oboy redan gravidvecka 33! (bilder) (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 17 May 11:58 #1609 Återställ Anmäl Du ogillar detta I betraktarens ögon... 50 dagar kvar tills Mini ska vräkas. Du platsar inte på Tofta strand! Två har blivit tre. Om män skulle föda barn..... Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 19 May 11:34 #1635 Återställ Anmäl Du ogillar detta Ny adress: BB rum nummer 5. Max barnbokstips. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 20 May 19:31 #1644 Återställ Anmäl Du ogillar detta GODIS! Forts: BB rum nummer 5. Säg något snällt. Ny adress: BB rum nummer 5. Max barnbokstips. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 23 May 21:45 #1663 Återställ Anmäl Du ogillar detta Hallon och maränger och värkar. Ännu en helg borta. Dagens tips. Gravidvecka 34 med magbilder. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)