• Anonym (undrande)

Ni tjejer som får fontänorgasmer! Hjälp!

Hej!

Igår under ett mycket trevligt förspel och stimulering av g-punkten så fick jag vad jag ju skarp misstänker är en fontänorgasm. Mycket trevlig känsla måste jag säga och väldigt förvånade också. Visste inte att jag kunde det.

Nu till min fråga. Ni som får fontänorgasmer, luktar det ngt eller är det helt färg och luktlöst. Jag kände nog ändå en svag doft av urin på våra lakan efteråt vilket kanske inte e så trevligt.

Tacksam om ni vill dela med er av era ferfarenheter.

• Svar på tråden Ni tjejer som får fontänorgasmer! Hjälp!
  • Anonym

I en fontänorgasm finns många blandade kroppsvätskor bland annat urin. Så inget konstigt med det. Så det är bara att spruta på och ha ett lager med lakan liggande.

• Anonym (händer då o då)

vet ej om det brukar lukta men vått blir det

• Anonym (undrande)

Haha, jo vått blev det verkligen och dessutom flertalet gånger.

• Grynet2010

Ibland kan det hända att det kan lukta lite vid en fontänorgasm beror lite på hur hårt jag kommer. Inget att skämmas över dina fontänorgasmer är som dom ska vara och så länge du och din partner inte blir äcklad eller skamsen så är det bara att köra på

• Anonym (undrande)

Tack grynet2010. Låter bra. Har pratat med maken om det men han bryr sig verkligen inte om det. Han e helt lyrisk över att ha en fru som får fontänorgasmer.

• Anonym

struntprat..... finns inget fontänorgasm....det är kiss!!!

• Kya
    SilverEmma skrev 2010-01-26 12:59:49 följande:
    Antingen killar som är bittra över att aldrig kunnat ge en tjej en fontänorgasm eller kvinnor som är sura över att aldrig ha fått en...vilken kategori tillhör ni? Nej, det är inte kiss. Jösses.
    27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut och Nr 2 beräknas titta ut 3 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
  • Anonym (lyckligt lottad)

Jag har aldrig fått en vad man kallar traditionell orgasm, jag är 30, och blev mycket förvånad när jag i höstas fick en fontänorgasm. Fattade ju inte vad det var men blev överlycklig när jag prata med en kompis som är läkare och kunde informera mig om fenomenet. Jag har trott att jag inte varit riktigt normal när jag aldrig har "kommit" förut, och TUSAN vad det är skönt...

• jfsebastian

Spelar det någon roll vad det är?
    En kraftig orgasm är väl aldrig fel, oavsett vad som kommer ut.
    Förbered med handdukar eller annat och bara njut.
    Många killar är galna i fontänorgasmer.

Handuppräckning alla killar som gillar det! (handuppräckning nu, inget annat...)

En.

Svar på tråden Ni tjejer som får fontänorgasmer! Hjälp!