Lioness Äldre 1 Feb 15:38 2797 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna test
Lioness Äldre 7 Feb 21:51 #50 Återställ Anmäl Du ogillar detta Här kommer en bild på en av dagens tårtor, ganska stor dock. FLer bilder finns i min blogg: www.bagerskan.se
Lioness Äldre 7 Feb 21:52 #51 Återställ Anmäl Du ogillar detta Det gick inget bra, någon som kan får gärna hjälpa mig... Kram Karin
Lioness Äldre 21 Mar 20:51 #177 Återställ Anmäl Du ogillar detta Dagens Ros-tårta Chokladnötkaka täckt med glasyr o dekorerad med MMF. Mer bilder på www.bagerskan.se Kram Karin
Lioness Äldre 7 Apr 17:00 #227 Återställ Anmäl Du ogillar detta Mitt bidrag till tävlingen om Sveriges Nationaldagstårta! Kram Karin
Lioness Äldre 10 Apr 10:59 #234 Återställ Anmäl Du ogillar detta Årets påsktårta fylld med rabarbermousse & vaniljmousse, täckt o dekorerad med MMF. Kram Karin
Lioness Äldre 24 Apr 08:26 #270 Återställ Anmäl Du ogillar detta Vår-inspirerade cupcakes Vaniljcupcakes fyllda med cocktailbär, dekorerade medFluffy White Frosting och fjärilar. Kram Karin
Lioness Äldre 30 Apr 17:41 #294 Återställ Anmäl Du ogillar detta Mer bilder i min blogg: www.bagerskan.se Kram Karin
Lioness Äldre 16 May 17:34 #367 Återställ Anmäl Du ogillar detta Chokladbakelser i vit- och mörk choklad, fyllda med passionsfruktskräm och rulltårtebotten. Mer bilder i bloggen; www.bagerskan.se Kram Karin