Inlägg från: LindaB78 |Visa alla inlägg
  • LindaB78

BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna

En flickaktig födelsdagstårta till en 57årig tjej...
    Fyllning: blåbärsmousse/vit chokladmousse chokladbotten och topp.

Jobbfika. En explosionstårta. Jag längtar till våren! Alla hjärtans dagstårta till jobbet. Hallon ocxh mango/lime mousse. Dekorationer i sp,
    Jobbfika. En allahjärtansdagstårta och en explosionstårta (längtar till våren) båda fyllda med hallonmousse och mango-lime mousse choklad botten och topp.

Alla dekorationer i sp.
  • LindaB78

Tårtor till en 60-årsfest
    Fyllning chokladmousse med en skvätt rom, hallonmousse, chokladbotten och topp, spacklad med smörkräm. täckt av sp ( och några dekorationer i fp)

• LindaB78

Tårta till min dotters halvårskalas

Ljusa bottnar, blåbärsmousse, lemon curd, spacklad med vit chokladfluff, täckt med marispan, och dekoreard med sp och kristyr.

Ska aldrig mer använda förkavlad marsipan. Trodde jag skulle spara lite tid på detta. Men aj, det skapade bara merjobb och inte blev det bra trotts detta.

• LindaB78

3 tårtor till ett dop med ett överraskningsbröllop.
    hallonmousse, mango/lime pannacotta ljus botten till botten och top. Spacklad med smörkräm smaksatt med passionsfruktsarom. Täckt med sp och dekorerad med sp och kristyr.

• LindaB78

Ljusa bottnar, hallonkompott, mjölkchoklad-daimfluff, spacklad med smultronsmörkräm, täckt med sp och gelehallon
  • LindaB78

Hallonmousse och färska bär på chokladkaka till min 3 åring!

Ljusa bottnar, hallonkompott, daimfluff, spacklas med smultronsmörkräm täckt o dekorerad med sp och gelehallon.

Dubbelkalas! Vit chokladmousse med färska bär i mitten. Chokladbottnar

• LindaB78

Ännu flera tårtor:

Båda tårtorna har chokladbotten, kärna av vit chokladpanna cotta med björnbärsmousse. Spacklade med chokladsmörkräm och täckta med sp.

Min lillflickas födelsedagstårta

Min fikavecka på jobbet.
Svar på tråden BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna