BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna
tårtorna till min dotters namngivning med ljusa bottnar dumlefluff, lemoncurd grädde och jordgubbsmoss, är lite nybörjare på det hela så allt är i vanlig hederlig marsipan och mandelmassa

En tårta till gubben som älskar sin mobil
dumle och mint fluff enligt önskemål, täckt med sp som jag inte gillar men inget annat som är vitt nog.
En tårta till min sons fästmö med mango mosse och marängkräm, täckt med marsipan
CC som var fantastiskt goda med fluff på turkisk peppar och kokosfluff rosor i marsipan.
Och sonens egen gjorda semlor
Två tårtor, en prinsesstårta med kolafluff och jordgubbsmosse och en frukttårta med hasselnötsmaräng botten nougatkräm och grädde och chokladpinnar som staket.
readvelvet muffins med färskosttopping och blommor i sp och marsipan.
Nationaldagstårta med ljusa bottnar, fyllning sötadcremfrech och skivade jordgubbar, täckt med citrussmakande smörkräm och blommor i sp.
vaniljmuffins med färskosttopping och strössel med jordgubbssmak fyllda med marängkräm och toppade med chokladdoppad jordgubbe, blommor och fjäril i marsipan och kristyr.
ljusa bottnar med hallonmosse och nuttellagrädde täckt med ett färdigköpt marsipanlock och dekorerad i mandelmassa och sockerkulor.
Rengnbågstårta med färskost och maskarpone kräm med citronsmak.
Fick klart en sockerfigur som ska vara på sonens tårta och blev riktigt nöjd med honom
Hmm texten kom inte med. Star wars tårta till en kille som gillar yoda, fylld med mintchoklad fluff och hallonpuré dekorerad med hemmagjort sp och svart glasyr.