Inlägg från: TezzyBump |Visa alla inlägg
  • TezzyBump

BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna

Nu ska vi se om jag lyckas :)

Tårta till en mindre släktsammankomst i helgen. Fylld med vitchoklad/lime fluff och jordgubbsmousse. Täckt och dekorerad med sugarpaste och sockerpärlor. Första gången jag använde pärlutstickaren, och resultatet blev sådär ;)

• TezzyBump

Ny tårta i mitt galleri-Tårtor. Min första explosionstårta :)
    Tårtan är till min brors födelsedag under påskhelgen. Fylld med geishafluff och skivade jordgubbar. Täckt med vit sp och dekorerad med färgad grädde och skumgodisägg.

• TezzyBump

Att göra tårtor i marsipan är Inte kul. Sugarpaste får det bli hädanefter. Denna är fylld med mjölkchokladfluff och hallonmousse samt färska hallon. Spacklad med vaniljgrädde.
  • TezzyBump

Snabbtårta:
    Chokladbottnar, fylld med citronfromage, täckt med chokladmousse. Dekorerad med chokladlöv, chokladfingrar och physallis.

Ljusa bottnar, fylld med champagnemousse, mörk chokladmousse och spacklad med grädde. Täckt med sp och dekorerad med chokladlöv. (mums!!) Dåligt fotad.

• TezzyBump

Barbie tårta fylld med blåbärssylt och vitchokladfluff, spacklad med grädde och täckt med sugarpaste

• TezzyBump

Hello Kitty tårta till min 5åriga dotter, fylld med geishafluff, hallon och hallonmousse. Täckt och dekorerad med sugarpaste.
Svar på tråden BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna