tjejmaffian Äldre 2 Jan 08:43 2797 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna Årets nyårstårta. Sockerkaksbotten med blodapelsinmousse och chokladmousse.
tjejmaffian Äldre 2 Jan 08:45 #1026 Återställ Anmäl Du ogillar detta Tar jultårtan när jag ändå är i gång också... Sockerkaksbotten, fylld med päronmousse och riesenfluff..
tjejmaffian Äldre 19 Jan 12:45 #1063 Återställ Anmäl Du ogillar detta Och examenstårtan till min bästa vän som blev färdig socionom i helgen... Fylld m dulche de lechtegrädde och banangrädde, spacklad m choklad/kaffesmörkräm. Supergott!
tjejmaffian Äldre 29 Jan 20:09 #1099 Återställ Anmäl Du ogillar detta Blixten Mcqueentårta till ett barnkalas. Ljusa bottnar, fylld med päronmousse och jordgubb/rabarbermousse. Spacklad med grädde. laktosfri.
tjejmaffian Äldre 29 Jan 20:11 #1100 Återställ Anmäl Du ogillar detta Microfontårta till en tioårig stjärna: Fylld med hallonmousse och chokladmousse. Spackald med nutellasmörkräm.
tjejmaffian Äldre 6 Feb 08:28 #1134 Återställ Anmäl Du ogillar detta Doptårta. Chokladbottnar med geishafluff och jordgubbsmousse. Spacklad med nutellasmörkräm.
tjejmaffian Äldre 14 Feb 15:51 #1187 Återställ Anmäl Du ogillar detta Till "tanterna" på jobb som fyllde 40 i veckan... Chokladbottnar, hallonmousse och vit chokladmousse. Spacklad m grädde.
tjejmaffian Äldre 14 Feb 15:52 #1188 Återställ Anmäl Du ogillar detta Fotbollstårta till 1-årskalas. Fylld med jordgubbsmousse och daimfluff.
tjejmaffian Äldre 9 Aug 12:08 #1767 Återställ Anmäl Du ogillar detta Min första bröllopstårta. Fyllde med hallonmousse och lemoncurdgrädde. Spacklad med citronphiladelphiakräm på ljusa bottnar.