-
-
Försökte mig på att göra en hello kitty-balleria som jag tänkte placera på min dotters 2-årstårta, blev väl inget mästerverk direkt ;) lyckades inte få ögonen svarta...kan man använda pastafärg till att måla med?
Kom gärna med kommentarer om hur jag kan få den bättre! -
Namnsdagstårta inför morgondagen!
Ljusa bottnar, Hallon & blåbärmousse och glasscreme, spacklad med glasscreme. Täckt med SP, decorerad med MP. -
Min första beställningstårta! Önskemålet var något i lila. Fylld med Hallonmousse och Glasscreme, spacklad med grädde, täckt med marsipan, dekorerad med sp & mp.
(blev några små fläckar i marsipanen vid bokstäverna som jag INTE var nöjd med, hoppas beställaren blir nöjd ändå!) -
En av dotterns två födelsedagstårtor. Ljusa bottnar, hallonmousse och vit chokladmousse, spacklad med grädde. Täckt med sp, dekorerad med mp.
Den andra av dagens tårtor! Chokladbottnar, päronmousse och after eight-fluff, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med mp. -
-
Har blivit två tårtor i helgen, en bröllopstårta och en trisstårta. Bruden hade väldigt specifika önskemål, därav brudparet ;) Tack MissyCat för grodbeskrivningen och quilt-mönstret i din blogg!
Alla dekorationer är gjorda i mp/sp.
Mer info hittar ni på carolineskalastartor.blogg.se -
Helgens tårtor!
Denna tårta innehåller ljusa bottnar, vit choklad- och hallonmousse. Spacklad med grädde, dekorerad med sp och mp.
Denna tårtan innehåller ljusa bottnar, Ahlgrens bilar-fluff och jordgubbsmousse. Spacklad med grädde, dekorerad med sp och mp.
Ska försöka uppdatera bloggen med.
Mer info kommer under dagen på carolineskalastartor.blogg.se -
Har gjort min mest fantasilösa tårta hittills...fick uppdraget att göra en tårta till vår tjejkväll och kunde inte komma på nåt kul så det blev en "klassisk" rostårta. :P Fantasin har nog rymt...
Innehåller ljusa bottnar och är fylld med jordgubbsmousse och glasscreme. Skulle varit jordgubb/mörk choklad, men den mörka choklad-moussen smakade skit (ursäkta!) så det fick bli glasscreme istället. -
Helgens tårtor med poker-tema. Otroligt roligt att göra! Tycker det blev läckert med svart/vitt. Maniligt :D
Mer info på Carolineskalastartor.blogg.se