• Elli47

BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna

Sonens 10-årstårta. Tyvärr hade den svarta marsipanen blivit lite torr så det ser inte särskilt snyggt ut...

• Elli47

Min första Barbie-tårta, rolig att göra och till nästa gång ska jag tänka på vissa saker...
  • Elli47

Midsommartårta, chokladbotten med vaniljcreme och skivade jordgubbar som fyllning, grädde och jordgubbbar ovanpå. Supergod var den!!
  • Elli47
    Fru Franzén skrev 2010-09-12 14:37:38 följande:
    Har sökt efter något ställe som kan tänkas göra Starwars figurer att ha på tårtan (inte oblat utan små figurer) men det verkar helt omöjligt. Känner inte för att försöka ge mig på att göra dessa själv. Någon som vet om det överhuvudtaget finns någon butik som sysslar med detta??
    Läs TS, det finns en länk där till en tråd där man kan ställa frågor, jag kan tyvärr inte kopiera och klistra in... Endast bilder i denna tråd!
  • Elli47
    Hygea skrev 2011-02-03 13:13:50 följande:

Anledningen till att vi i tårttråden endast vill ha bilder här i denna tråden är att det blir så många och vi vill inte missa allt fint som görs. 
    Om vi då pratar i denna tråden med, blir det så mycket inlägg och risken att man bläddrar förbi stor. 
    Det var just det vi ville undvika genom att starta denna tråden. 
    Vänligen respektera detta.

Alla som vill kommentera, berömma eller fråga är hjärtligt välkomna in i stora trådarna

• Elli47

Lite dekor av gammalt tårtpynt

Minimuffins gjorda i knäckformar, tänkte ha såna som smakbitar på ett kalas

• Elli47

Midsommartårta, chokladbotten med vaniljcremesfyllning och så vanlig vispgrädde och vanliga jordgubbar och vanliga småflaggor!

Svar på tråden BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna