BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna
Födelsedagstårta till liten prinsessa - ljusa bottnar, jordgubbsmousse, vaniljmousse, spacklad med gräddig smörkräm, täckt m sp, prinsessa gjord i mp
Födelsedagstårta till liten prinsessa - ljusa bottnar, jordgubbsmousse, vaniljmousse, spacklad med gräddig smörkräm, täckt m sp, prinsessa gjord i mp
Kallor och orkidéer gjorda i flowerpaste. Allt är ätbart!
Star Wars tårta - ljusa bottnar, glasscreme, mjölkchokladfluff med kexchoklad, spacklad med grädde, täckt med marsipan. Luke och Darth i modelling paste
I Drömmarnas Trädgård blev temat när min dotter fyllde 2 år då detta är hennes favoritserie. Tårtan har jag hämtat inspiration från Lenilus (tack!) och är gjord med chokladbottnar, mjölkchokladmousse, limemousse, spacklad med chokladgrädde, täckt med sp. Gräset har jag spritsat och är frosting. Iggle Piggle är gjord av mp.
Jag gjorde toffee-cupcakes med figurer från Drömmarnas Trädgård också och dom blev kanongoda.
Doptårta med chokladbottnar, daimfluff, rårörda hallon, täckt m sp, blommor och bebis av mp. En prickig tårta var önskmålet, det var enda instruktionen!
Min tur att ta med fika till jobbet, så det blev en tårta
Ooops nu då
Högklackad sko på skolåda. Chokladbottnar, rårörda hallon, daimfluf. Skon gjord i mp.
Suck för Mac och kopiera in bilder istället för att ladda upp dem... Går inte att kopiera in dem stora.