BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna
Min födelsedagstårta. Fylld med rabarbermousse, glasscreme och "färska" hallon. Täckt med kavelmarsipan.
Har fler bilder på bloggen.
Min födelsedagstårta. Fylld med rabarbermousse, glasscreme och "färska" hallon. Täckt med kavelmarsipan.
Har fler bilder på bloggen.
En bröllopstårta till. Fylld med färska hallon, vit chokladmousse och blåbärsmousse.
Fler bilder finns i min blogg.
Tårta fylld med hallon, vaniljmousse, passionsfruktsmousse. Spacklad med vitchokladsmörkräm.
Mer info på min blogg också.
Födelsedagstårta till min dotter Signe. Ägg- och mjölkfri.
Har mer bilder och info i min blogg.
Ljusa bottnar, hallongrädde och mörk chokladmousse med krisp. Spacklad med grädde och täckt med kavelmarsipan.
Tydligen blev yoda återanvänd på en kladdkaka senare
Mer i bloggen...
En tårta som var riktigt rolig att göra! Fylld med hallongrädde och ljus chokladmousse med krisp. Spacklad med grädde och täckt med hemmagjord SP.
Har lite mer bilder på min blogg.
En traktortårta, knepigt att få till. Men men...
Ljusa bottnar, hallongrädde, mörk chokladmousse med krisp. Spacklad med grädde och täckt med hemmagjord SP.
Mer på bloggen.
Ishocketårta. Ljusa bottnar, Hallongrädde, ljus chokladmousse med krisp (känns som alla beställer det nu på senaste ). Kavelmarsipan.
Lite mer info i bloggen.
Clowntårta för att fira fyra små barn. Fylld med jordgubbsmousse, vaniljmousse och jordgubbskompott. Täckt med med hemmagjord SP.
Kunde inte ladda upp bilden på hela tårtan för den var visst för stor, men det finns fler bilder på bloggen...
I denna tårta är den ljusa bottnar, hallonkompott, vaniljmousse och dumlefluff. Spacklad med grädde och täckt med hemmagjord SP.
Riktigt skoj, men lite pillig tårta.
Och det finns fler bilder på bloggen...