Sigrid Äldre 8 Nov 10:20 2797 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta BILDTRÅD nr 12 för tårt- o cupcaketrådarna En stjärnskådningstårta till min rymdintresserade man. Fler bilder och info finns på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 24 Nov 11:25 #948 Återställ Anmäl Du ogillar detta Två tårtor till min mans 40-årsfest. Den stora tårtan är gjord i långpanna och är fylld med päronmousse och glasskräm. Den lilla tårtan är glutenfri och är också fylld med päronmousse och glasskräm. Fler bilder och info finns på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 28 Dec 12:54 #1019 Återställ Anmäl Du ogillar detta En vintrig födelsedagstårta till min vän Jessica. Bilder och info finns på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 4 Jan 14:54 #1031 Återställ Anmäl Du ogillar detta Nyårstårta Passionsfruktmousse och mörk chokladkräm Fler bilder och info finns på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 12 Jan 17:42 #1047 Återställ Anmäl Du ogillar detta Chokladmuffins fylld med passionsfruktmousse och täckt med marsipan. Dekorationssnöflingan gjord i SP.
Sigrid Äldre 18 Jan 22:19 #1060 Återställ Anmäl Du ogillar detta Ljus tårtbotten fylld med passionsfruktmousse och chokladmousse. Spacklad med italiensk marängsmörkräm och täckt med marsipan. Dekorationer i marsipan och allt vitt är SP. Fler bilder och info på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 19 Jan 15:39 #1064 Återställ Anmäl Du ogillar detta Pakettårta. Fler bilder och info i bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 21 Jan 12:44 #1067 Återställ Anmäl Du ogillar detta En Star Wars-tårta med Yoda på. Fler bilder och info finns på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 25 Jan 16:25 #1089 Återställ Anmäl Du ogillar detta En tälttårta till min svägerskas födelsedag. Ljus tårtbotten fylld med jordgubbsmousse och glasskräm. Täckt med SP. Dekorationer i SP, texten i FP. Fler bilder finns på bloggen: bakgladje.blogspot.com
Sigrid Äldre 3 Feb 08:58 #1116 Återställ Anmäl Du ogillar detta Har gjort ytterligare en legotårta, den här gången med en lego-Darth Vader på. Tårtan är bara 15 cm i diameter och Darth Vader är lika stor som en riktig legogubbe. Fler bilder och info finns på bloggen: bakgladje.blogspot.com