-
-
Ljusa bottnar, dumlekolakräm, glasscreme, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med sp och röd och svart marsipan
Chokladtårtbotten, päronmousse, glasscreme, spacklad med enkel chokladgrädde, täckt med sp, dekorationer av sp och marsipan (röd och svart)
LindaRunn.blogg.se -
Hello Kitty... igen
Ljusa bottnar, hallonmousse, dumlekolakräm, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med sp, svart marsipan och sockerkulor
LindaRunn.blogg.se
-
Helgens andra Kitty tårta!
Tårtan innehöll:
Ljusa bottnar, päronmousse, glasscreme, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med sp, svart marsipan och sockerkulor
-
Den här tårtan är så gott som en ren kopia av Thummans lastbilstårta
Bara för fin för att inte ta efter!!!
Tårtan innehöll:
Ljusa bottnar, Marabou mjölkchokladganache, bananmousse, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med sp, svart marsipan och silver sockerkulor
Fler bilder... LindaRunn.blogg.se
-
Thilde´s doptårta
Tårtan innehöll:
Ljusa bottnar, jordgubbsmousse på laktosfri grädde, glasscreme på laktosfri mjölk och grädde, spacklad med laktosfri grädde, täckt med sp, dekorerad med fp (flowerpaste) sp och silver socklerkulor
Fler bilder i min blogg LindaRunn.blogg.se
-
Fyra av helgens fem tårtor
Ljusa bottnar, rårörda jordgubbar ovanpå ett vaniljcremelager, daimganache, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med sp, svart marsipan och silverkulor
Chokladbottnar, rårörda hallon med marsan, glasscreme, spacklade med grädde, täckta med sp, dekorerade med sp och silverkulor
Fler bilder på LindaRunn.blogg.se
-
Batman tårta till en kille
Äggfritt med Marängbottnar!
Tårtan innehöll:
3st chokladpenslade marängbottnar, dumlekolakräm, hallonmousse, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med sp och svart marsipan
Mer info på min blogg LindaRunn.blogg.se
-
Heineken kapsyl tårta
Tårtan innehöll:
Ljusa bottnar, hallonmousse, lemoncurdgrädde, spacklad med grädde, täckt och dekorerad med sp
Mer info och fler bilder på min blogg
LindaRunn.blogg.se
-
Tårta till lilla Malte som fyllt 1 år!
Tårtan innehåller:
Chokladtårtbotten, päronmousse, glasscreme, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med sp och svart marsipan
Mer info:
LindaRunn.blogg.se