Inlägg från: CarlHerman |Visa alla inlägg
  • CarlHerman

Tagit smslån i min sambos namn:-(

anna klara skrev 2010-02-19 16:24:05 följande:
    Nyss fick vi veta att det är beställt mobiler och datorer oxå...På ett telia nr som skulle vara spärrat....
    Usch tar det aldrig slut för er... Vet ni något mer om personen på arbetsplatsen som ev. var inblandad eller det kanske du inte vill säga nåt om här förresten...
  • CarlHerman
    anna klara skrev 2010-02-20 23:19:43 följande:
    Jaa det är ingen som fattar!!! Ja baksidan av kortet hade varit väldigt intressant att se, men nu finns det ju bara en kopia på det, eftersom han handlat online, och då ser man ju inte baksidan.Dom godtar ju en kopia av ID kortet!!!   Vi ser inte om det är ett chip på kopian.  Utfärdningsdatumet står inte på, men utgångsdatumet är nu i okt i år.Och nej, vi har inte "gett" honom det.  Och ja, det är väldigt oklart allting som du förstår.En på banken ringde o kollade kortet ocg det är inte ens registrerat, så det går ju inte att spärra!!!!!!
    Kan det finnas nåt sätt att publicera fotot på ID-kortet för att få reda på vem han är?
  • CarlHerman
    anna klara skrev 2010-04-20 14:35:41 följande:
    Liten uppdatering, sambon ringde polisen idag. Dom har en huvudmisstänkt, en IFK huligan, ung kille . Med ett gedigert register bakom sig.. Ingen skola där inte...Känns endå som om det går lite segt,dom har ju MASSOR att göra, jag vet det, men, vi har ju lämnat massa info till polisen..
    frustrerande, men det går ju framåt iallafall. Hört nåt om arbetskamraten?
Svar på tråden Tagit smslån i min sambos namn:-(