Inlägg från: Mina3älsklingar |Visa alla inlägg
  • Mina3älsklingar

Tagit smslån i min sambos namn:-(

Hej TS! Nyfiken, hur har dett gått för er! Fy f..n vilken mardröm:(

• Mina3älsklingar

Men Gud! lider verkligen med er! Så här kan de väl fan ändå inte gå till! Du som verkligen kämpat och sprungit fram o tillbaka med bevis till polisen, undrar hur det hade gått om ja råkat ut för liknande händelse, hade nog inte varit så stark som du varit och hade säkert suttit med massor av betalningsanmärkningar!! Men vad hände med den misstänkte! Lät ju som de redan hade hittat honom först ju!! Usch, kan inte önska er mer än lycka till!!..

• Mina3älsklingar

Ojj, så de vägrar gå me på att han har utsatts för bedrägeri? Fy f.... Asså va hemskt! Inte lite pengar de handlar om heller! Styrkekramar till dig TS!

• Mina3älsklingar

Hej, men de låter ju jätte bra att de iaf har kommit igång, förstår ju verkligen att ni tycker de e seegt! Men har de alltså "fryst" lånet tills din man förklaras oskyldig!? Eller hur har de gjort!! Ja håller verkligen tummarna för er å hoppas hoppas den idioten får en rättvis dom han förtjänar för allt han orsakat! Jätte bra att du uppdaterar allt som händer! Tänker på er!! Lycka till:)

• Mina3älsklingar
    Chockocola skrev 2013-02-23 11:59:43 följande:
    Jaha ja, här var n till stackare som var drabbad. Och Skandiabanken igen. Ganska likt tillvägagångs sätt som min sambos. Jag undrar jag när det ska bli svårt att genomföra detta. Eftersom det står att det inte är något brott att ta någon annans identitet, bara att använda den sen,

så funderar jag på att ta någons. Någon riktig viktig persons, bara för att kolla hur snabbt det går för polisen att reda ut.. Suck pust och stön

www.aftonbladet.se/minekonomi/familj/article1...
    tänkte faktiskt på er när ja läste detta på aftonbladet=(sorgligt!! men om ja inte minns fel så stod de att de kasnke skulle slippa betala då hela deras BOSTADSOMRÅDE hsr drabbats!!!!!! så de har ju "säkrare" bevis på att de verkligen är bedräderi!! stackars alla som blir drabbade!
Svar på tråden Tagit smslån i min sambos namn:-(