CuteElliz skrev 2010-02-19 16:48:23 följande:
men om det skulle vara spärrat så har ju telia gjort fel...!!!!!
Jaaa, teliagubben som va i butiken när vi gick dit, sa att han skulle spärra det , men inte när.................................................
Det skulle ant gå till nån säkerhets avd först, SEEEN spärrade dom det.
Detta med mobiler och datorer fick min sambo veta idag, just som man trodde att det lugnat sig =(
Men men det kommer mera, mera jävla räkningar som man ska bestrida, o tar tid, nu börjar ju jag jobba nästa vecka oxå....
T o m damen på skatteverket sa att detta är mycke jobbigt och VI kommer att få jobba mycke själva på det, jo tack, vi är riktiga Kling o Klang......
Ingen tror på min sambo för det mesta är gjort med en e- legetimation, och det är ju omöjligt att göra...
man blir ju galen. Min sambo har gratis mobil från jobbet, har pengar på banken, vi köper inget på avbetalning...... Vi behöver inte detta...
Kärringen på telia sa att alla dessa saker som är beställda, är utskickade, hämtade och på skrivna. Okej men inte av min sambo!!!!
Hur faaan kan nån göra en e-leg på min sambo??? Att det bara gååår??????
Måste va nåt samarbete mellan sambons jobb, posten och bedragaren... Jävligt invecklat alltså... Kanske är föörmycke för den sv polisen....