Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Hm, kan vi inte vänta med o bestämma tid då? Tills typ tisdag, han kanske har ändrat sitt sovschema igen då?
Tar helst förmiddagen men om han fortfarande äter mycket på natten i veckan så går det bra på eftermiddagen med! =)
Låter det som en plan eller vill ni gärna bestämma eftermiddagen redan nu?
Hej jag är en tjej på 20 år som bor på Sjöbo, som också vill komma ut och umgås lite med mammor runt min ålder.
Min son Elvin blir ett år nu 25:e februari! Såg att ni planerade att fika 24:e, vill också följa med men har nog fullt upp med förberedelser då. Följer gärna med nån annan gång om det är okej.
Jag tycker om att ta prommenader med vagnen (fast inte i den här snön!), busa och umgås med min son, titta i affärer, fika, laga mat, baka, se på film.
Haha, nu har jag sett till så att jag har bilen hemma på torsdageftermiddag :P
Nu ska vi se här, har inga glasögon så jag kan knappt läsa vad ni har skrivit innan...
Så jag gör så här istället!! Ni skriver vilken dag, tid och plats jag ska befinna mig på och så är jag där!! (ska bara leta upp glasögonen så jag kan se vad jag nu går med på ;)
Hej Ankiii vad roligt att du vill göra oss sällskap! Känner mig helt plötsligt lite gammal, har för mig att många av er är runt 20, hihi, brukar alltid vara ja som e ung mamma annars...=) Förstår att det är mycket o stå i med 1 års kalas! =) Det är himla mysigt!! =)
Men eftersom det kanske är lättare för alla på eftermiddagen, vet själv hur skönt det var att sova länge när man fick! Så tar vi kl 15 istället?! Blir det bra?
Kl 15 på Le Croissant som jag listat ut att det heter...=) Funkar det för oss alla? Ev tar ja med mig 2 tjejer med småbarn/bebisar.. =) Så har vi lite mer att välja på, alltså det kanske inte klickar mellan oss alla... man vet ju aldrig...=)
Haha okej. Klockan 15 där i knalleland menar du va? Gick förbi där igår och det var massa folk så vi får nog inte plats alla tillsammans. Jag kommer nog lite tidigare och försöker norpa platser. Hur ska vi känna igen varandra? Har alla med sig barnvagnar?
Jaha, mycket folk sa du, men vilken tid då? Folk jobbar förhoppningsvis på torsdag så vi får plats...=) Annars får vi väl knö ihop oss eller vänta tills det finns plats...=) Ja, hur ska vi känna igen varandra? Hm, på vagnarna är nog en bra idé...=) Ja har en knallröd syskonvagn med svart liggdel till lilleman o svart åkpåse till stora tjejen! =) Vi är nog svåra att missa tror ja..=) Det känns så ibland i alla fall..=)