Få honom att erkänna!
min sambo var otrogen, jag hade ingen aning...
fick veta de då min magkänsla (den där jävla magkänslan) sa åt mig att gå ut på hans msn... två tjejer var blockerade och jag blockade upp den ena och skrev med henne som att jag var han...
hon sa då till "honom" som hon trodde... du är ju dum i huvudet, du har två barn nu och hur kan du då fortsätta vara otrogen? (Namn) sa till mig att du hade varit hemma hos henne i vintras när din tjej var gravid)
frågade min sambo och nej nej han hade verkligen inte varit otrogen! sa till och med vem jag hade hört att han hade varit med, men fortfarande ett nej, han kunde svära på våra barn att han inte gjort nå...
ringde upp tjejen och hon erkände, han ringde upp henne med mig brevid, sa att hon ljög! då sa hon till mig att han hade ringt henne den natten att hon skulle öppna dörren och hon visste ungefär datum...
så då krävde jag att jag skulle ha hans telefonspecifikation men de behövdes inte för han erkände dagen efter för då visste han att han var körd!
nu har jag fått höra att han varit otrogen igen, men jag kommer aldrig kunna få reda på de och han tvärnekar!
vem litar man på, en som varit otrogen eller tjejen som har pojkvän som hävdar att han legat med henne också?
Jag är som dig, jag håller på gå under av att inte veta sanningen! känns som jag håller på bli galen!!! jag VET också att han varit otrogen fler gånger, men jag tycker att jag är värd sanningen, jag är mamma tills hans två barn....