Inlägg från: Anonym (hjärnspöken?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hjärnspöken?)

Få honom att erkänna!

Gud är i exakt samma sits!{#lang_emotions_frown} Min kille gjorde slut med sin flickvän (hon bor i ett annat land) och när han var där så delade de säng under hela den veckan. Han berättade det för mig samma kväll som han kom tillbaka till Sverige så på ett sätt känns det ju som att han är ärlig. Men han säger att han sa till henne att han ville göra slut och att de pratade om det..På kvällen hade de varit ute med gemensamma vänner och när de skulle lägga sig hade hon typ "är inte jag kvinna nog för dig?" (typ sexuellt menat) och att de hade kysst varandra men att när han kysste henne blev han inte  tänd för han  kände att det fanns verkligen bara vänskap kvar mellan dem, inget "pojkvän och flickvän" så därför hände  det inget mer.

Vi har pratat om det såå många ggr under senaste året och jag har ställt han  mot väggen på alla möjliga vis. Men han menar på att det kändes så jobbigt för dem båda då bara för att de insåg att det var verkligen inget kvar mellan dem. Och att resten av veckan umgicks de med sina vänner och sådär som de otroligt goda vänner de är...

Innerst inne litar jag på honom, det känns ologiskt att han skulle gjort slut med henne  OM han nu hade haft erotiska känslor kvar för henne för de hade ett bra förhållande, men som VÄNNER mer (ca 12 år tillsammans och han har alltid saknat sex i det förhållandet, eftersom hon inte varit särskilt intresserad)
     Han sa till mig när vi pratade allmänt innan han åkte dit att "jag tror verkligen en relation är slut, när man inte kan tänka sig att ha sex med den personen längre..."
    Men det svåra är att få tankarna att gå till "tänk om...." Ska jag bara helt   sonika bestämma mig för att inte låta tankarna gå runt som jag låtit dem göra tills nu? Typ "OK jag kommer aldrig att veta till 100% hur det var, men jag är ganska säker på att han är ärlig mot mig?" Och sen aldrig mer läsa en otrohetstråd på FL{#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_laughing} så tankarna får fart igen??

Nån klok som vet? Gärna killar oxå{#lang_emotions_wink}

Svar på tråden Få honom att erkänna!