Liffan skrev 2010-05-05 20:21:46 följande:
Tarda: gissar att du kanske tagit din första spruta nu. hoppas att det gick lika bra som vid övningen! bra biverkningar som gör hemmet städat också... Måste fråga: har du koll i vilka fall som man får börja på CD1 istället för CD21? känns SÅ mycket smidigare om man nu ska köra långa ändå...
Inte ännu, imorgon är det dags. Anledningen till att jag började på cd1 är att min cykel är oregelbunden, kan vara 28-36 dagar. Då vet man ju aldrig riktigt om man lyckas träffa cd21, alltså är det säkrast att sätta igång när mensen kommer. Jag visste inte ens att det inte var den vanliga varianten, blev förvånad när jag läste om att starta på cd21 här. Det jag inte förstår är att jag hinner bli lika nedreglerad fast jag sprayar en vecka kortare, kanske borde fråga om det.
Ser fram emot bitch, whine, wine and dine om några veckor
bubblan79 skrev 2010-05-05 20:31:05 följande:
cd1 eller cd21 fick förklarat att jag som ska nedregleras och har en normal cykel i vanliga fall skulle börja med nässpray på cd21 så kanske om man bara ska ha sprutorna så kan man börja på cd1
Jag har både spray och sprutor precis som du, bara sprutor blir korta metoden och den är inte standard på SU. Jag börjar med 125 puregon per dag.