• Anonym

Tjocka vita syrliga flytningar..

Jag är gravid i v 21 och det har börjat komma skumma vita syrliga flytningar,jätte äckligt.. Kan vara när som helst,står och diskar och plötstligt känner jag hur nåt har samlats i slidan eller vad man nu ska säga och eftersom jag bor själv så går jag ofta utan underkläder och brukar känna efter med fingret och mycket riktigt,då har det kommit en sån där till tjock vit syrlig flytning..

Vad beror detta på och vad kan jag göra åt det?

• Svar på tråden Tjocka vita syrliga flytningar..
  • Anonym

Det beror på att du har orena tankar!

• Anonym

Obalans? Man ska bara smörja in muttan med barnolja innan man går in i duschen.

• Anonym

Tror att man får mycket flytningar som gravid, men kolla med din barnmosrka.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-27 22:12:11 följande:
    Obalans? Man ska bara smörja in muttan med barnolja innan man går in i duschen.
    Smörja in muttan med barnolja? hjälper det då?

Finns det nån annan som kan svara?
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-27 22:10:26 följande:
    Det beror på att du har orena tankar!
    Seriösa svar tack!
  • Anonym

Trodde att man kunde få svar här men verkar ju vara fyllt med omogna människor.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-27 22:20:28 följande:
    Trodde att man kunde få svar här men verkar ju vara fyllt med omogna människor.
    Hmm... Du fick ett seriöst svar från mig. Bästa sättet är att kolla med barnmorskan. Är du ännu mer otålig så finns sjukvårdsupplysningen.
  • Anonym (graviditet)

Jag tror det har till största delen med din graviditet att göra, eller så har du fått lite obalans i underlivet pg av graviditeten, så länge det inte kliar och svider ska det inte vara någon fara..=) Men e du orolig så ring BM

• Anonym
    Anonym (graviditet) skrev 2010-01-27 22:23:22 följande:
    Jag tror det har till största delen med din graviditet att göra, eller så har du fått lite obalans i underlivet pg av graviditeten, så länge det inte kliar och svider ska det inte vara någon fara..=) Men e du orolig så ring BM
    Ska dit imorgon,kan fråga då men de brukar bara svara nåt i stil med att det beror på att du är gravid osv men ingen vidare bra förklaring. Ingen större tilltro till den bm,men kanske är de flesta bm lika okunniga,vad vet jag.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-27 22:25:58 följande:
    Ska dit imorgon,kan fråga då men de brukar bara svara nåt i stil med att det beror på att du är gravid osv men ingen vidare bra förklaring. Ingen större tilltro till den bm,men kanske är de flesta bm lika okunniga,vad vet jag.
    Jag skulle lita på dem. De har ju sett många graviditeter.
Svar på tråden Tjocka vita syrliga flytningar..