Inlägg från: Anonym (JG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Anonym (JG)

Min man duschar 2 ggr/dagen men byter bara kalsonger varannan dag. Han tar av sig dem när han kommer hem och går runt naken under mysbrallorna.
    Är han äcklig då?

• Anonym (JG)
    FixarFrasse skrev 2010-01-29 14:17:59 följande:
    Haha, två duschar om dagen och i princip kallinganvändandet bara halva dagen låter kanske inte dundersnuskigt. Tycker du inte själv att det är äckligt är det väl kanske inte det?
    Jag byter ju ofta trosor ibland 2ggr/dag... jag har väl börjat acceptera att han använder kalsonger 2 dagar i streck.. han är väldigt renlig och fräsch av sig så jag tror inte att kalsongerna är sunkiga.
    Det är alltid lika intressant varenda gång man tvättar då har jag väldigt många fler ombyten än honom. Han byter t-shirt,skjorta och strumpor varje dag.
  • Anonym (JG)
    Scratchy skrev 2010-01-30 13:22:43 följande:
    Jag har varken snabel eller svans så jag har lite svårt att relatera till det...
    {#lang_emotions_sunny}*asg*
  • Anonym (JG)
    FixarFrasse skrev 2010-01-30 13:38:54 följande:
    Tja, på jobb och hemma går det bra, men om man t ex är på en fotbollsmatch eller på krogen tittar de kanske lite konstigt på en om man står och tvättar draggen i vasken..?
    {#lang_emotions_surprised} ja då tittar de nog lite snett på än...
    underlig syn... *asg*
  • Anonym (JG)
    Add3 skrev 2010-02-14 11:18:23 följande:
    En gång i veckan, men då vänder jag dem bakofram och in och ut under veckan så det är ingen fara...
    MatsAtari skrev 2010-02-14 11:09:05 följande:
    Byter kalsonger 2ggr om året vare sig det behövs eller inte.
  • Anonym (JG)
    Anonym skrev 2010-02-16 22:03:07 följande:
    ja det där lät väl inte jättetrevligt... när fattade du vinken?
    läskig typ..
    klart man måste hålla sig ren! som "Gosig kille" sa hade jag skickat hem ett helt kitt med duschkräm,lotion,skrubbvantar mm till honom som en pik.
  • Anonym (JG)
    Add3 skrev 2010-02-21 02:13:31 följande:
    I-landsproblem?
    låter som det..
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?