Inlägg från: FixarFrasse |Visa alla inlägg
  • FixarFrasse

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Få se... Dag 1, på med dem, dag 2, vänd dem ut och in. Dag 3 tar man på dem bak och fram och dag 4 bak och fram och ut och in; då utnyttjar man tyget maximalt.

NÄ - såklart skoj! Varje dag givetvis om man inte tränar; då blir det två.

• FixarFrasse
    Anonym (JG) skrev 2010-01-29 13:07:42 följande:
    Min man duschar 2 ggr/dagen men byter bara kalsonger varannan dag. Han tar av sig dem när han kommer hem och går runt naken under mysbrallorna.Är han äcklig då?
    Haha, två duschar om dagen och i princip kallinganvändandet bara halva dagen låter kanske inte dundersnuskigt. Tycker du inte själv att det är äckligt är det väl kanske inte det?
  • FixarFrasse
    Anonym (naturlig) skrev 2010-01-30 09:30:22 följande:
    Jag håller mig ren efter toabesöken, tvättar av mig så jag har aldrig skitränder i kallingarna. Snabeln tvättas av varje gång jag pinkat, ingen pisslukt i brallan. Gör inte alla det, pissar ni bara och sen slänger in svansen i brallorna?
    Tja, på jobb och hemma går det bra, men om man t ex är på en fotbollsmatch eller på krogen tittar de kanske lite konstigt på en om man står och tvättar draggen i vasken..?
  • FixarFrasse
    Anonym (naturlig) skrev 2010-01-30 15:05:16 följande:
    Tvättar du draggen ? Jag tvättar kuken och tycker det är helt naturligt. Bättre det än att börja lukta piss.
    Kanske förstod merparten vad som åsyftades.
    Och troligen går du på bättre krogar, fotbollsarenor o s v än jag om du alltid har möjlighet att tvätta kuken (penisen, pitten, snoppen så det är tydligt för ALLA vad vi pratar om); good for you!
  • FixarFrasse
    Scratchy skrev 2010-01-30 18:29:39 följande:
    Är det det de har vattenskålen till vid ingången i katolska kyrkor också? I så fall är den katolska kyrkan helt klart i bättre klass än svenska kyrkan.
    Hehe, ja det är det kanske..?
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?