• Scratchy

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Jag byter varje dag plus naturligtvis om jag tränat. Så, sammanlagt gör jag nog åt 11 par i veckan i snitt. Eh, hur så förresten?

Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2010-01-30 00:42:49 följande:
    Jag byter varje dag plus naturligtvis om jag tränat. Så, sammanlagt gör jag nog åt 11 par i veckan i snitt. Eh, hur så förresten?
    Och med "göra åt" menar jag naturligtvis inte att jag slänger dem och köper nya, utan att jag lägger dem i tvätthögen. Borde inte behöva förklaras, men det är ju ändå fl liksom...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-30 09:14:05 följande:
    Byter normalt en gång om dagen, förutom de dagar jag tränar så blir det två gånger om dagen. Snittar kanske på 11 byten i veckan....
    Åh, kreativt...
  • Scratchy
    Anonym (naturlig) skrev 2010-01-30 09:30:22 följande:
    Jag håller mig ren efter toabesöken, tvättar av mig så jag har aldrig skitränder i kallingarna. Snabeln tvättas av varje gång jag pinkat, ingen pisslukt i brallan.Gör inte alla det, pissar ni bara och sen slänger in svansen i brallorna?
    Jag har varken snabel eller svans så jag har lite svårt att relatera till det...
  • Scratchy
    Anonym (naturlig) skrev 2010-01-30 15:05:16 följande:
    Tvättar du draggen ? Jag tvättar kuken och tycker det är helt naturligt. Bättre det än att börja lukta piss.
    När vi ändå är inne på det blir jag lite nyfiken på hur i all sina dar du går till väga för att på urin på snoppen när du kissar. Håller du fingret för så att det studsar tillbaka eller? Eller ligger du på rygg och kissar rakt uppåt? Vill gärna ha en målande beskrivning av hur du gör för att få kiss på snoppen för det händer aldrig mig...
  • Scratchy
    FixarFrasse skrev 2010-01-30 16:19:16 följande:
    Kanske förstod merparten vad som åsyftades. Och troligen går du på bättre krogar, fotbollsarenor o s v än jag om du alltid har möjlighet att tvätta kuken (penisen, pitten, snoppen så det är tydligt för ALLA vad vi pratar om); good for you!
    Är det det de har vattenskålen till vid ingången i katolska kyrkor också? I så fall är den katolska kyrkan helt klart i bättre klass än svenska kyrkan.
  • Scratchy

Ibland byter jag innan jag tränar också, men det är mest för att jag tränat kampsport och då vill det till att man har kalsongerna som passar för tillfället liksom. Och så känns det fräscht att ta helt nytvättade efteråt också, så att man inte tar dem man hade innan man kom till träningen. Så då blir det tre på en dag. Det kan aldrig vara miljövänligt...

• Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:01:46 följande:
    Du gillar alltså att ligga med skitiga underliv? Trevligt.
    Hur skiter du? Asså, folk i den här tråden kan inte vara representativa för var bajs och kiss hamnar... (hänvisar till mina tidigare inlägg...)
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:39:57 följande:
    Ställer mig helt frågande till detta inlägg. Det jag reagerade på att personen inte tycker det är så noga med ett rent underliv när det gäller vaginalt sex. Sen huruvida du anser det har nåt med mina skitvanor att göra är ju bara ointressant.
    Jaha, du menade inte skitigt bokstavligt utan som metafor...
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:45:06 följande:
    Pratade inte om bajs nej. Men det spelar ju ingen roll hur ni män gnor med dasspappret i arslet, det blir inte fritt från skit (bajs) förrän ni vaskar det. Bara som en parentes med tanke på alla bajskranstrådar som poppar upp då och då. Rent generellt kan man ju tro att män är sämre på att torka o tvätta sig i arslet än kvinnor men det hör väl inte hit.
    Tyvärr har jag inte så mycket dragning till sådana trådar, så jag får helt enkelt lita på dina arselkunskaper...
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?