• Baby Y

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

ManligMan skrev 2010-01-30 19:58:54 följande:
    Extrema hygienbögar nå jag säga. Det finns rätt många forskare som förklarar t.ex allergier och diabetes typ 1 med vår överdrivna hygien. Ska man gå ner på någon så vill man ju inte att det ska vara otvättat men för en snabbis vaginalt krävs ingen överdriven hygien.
    Du gillar alltså att ligga med skitiga underliv? Trevligt.
    I like my beer cold, my TV loud, and my homosexuals flaming
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 20:36:05 följande:
    Hur skiter du? Asså, folk i den här tråden kan inte vara representativa för var bajs och kiss hamnar... (hänvisar till mina tidigare inlägg...)
    Ställer mig helt frågande till detta inlägg.

Det jag reagerade på att personen inte tycker det är så noga med ett rent underliv när det gäller vaginalt sex. Sen huruvida du anser det har nåt med mina skitvanor att göra är ju bara ointressant.
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 20:42:41 följande:
    Jaha, du menade inte skitigt bokstavligt utan som metafor...
    Pratade inte om bajs nej. Men det spelar ju ingen roll hur ni män gnor med dasspappret i arslet, det blir inte fritt från skit (bajs) förrän ni vaskar det.

Bara som en parentes med tanke på alla bajskranstrådar som poppar upp då och då. Rent generellt kan man ju tro att män är sämre på att torka o tvätta sig i arslet än kvinnor men det hör väl inte hit.
  • Baby Y
    Haraaz skrev 2010-01-30 20:50:23 följande:
    Det blir väl inte kvinnors heller förrän man tvättar sig?
    Nej självklart inte. Men eftersom det gällde snubbar nu så... ja du förstår väl.
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 20:54:16 följande:
    Tyvärr har jag inte så mycket dragning till sådana trådar, så jag får helt enkelt lita på dina arselkunskaper...
    Gör det. De är gedigna.
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 20:56:13 följande:
    Nej det gällde kvinnor, eftersom det var ManligMan du svarade till när du drog upp att ligga med skitiga underliv, och vad jag kommer ihåg så är han hetro...
    Ja visst men sen gjorde väl jag en tankevurpa och började gaffla om mäns arlsen av nån anledning och deras torkningsvanor.
    Helt OT kanske men då får ni väl trycka på den fula handen
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 20:57:06 följande:
    Alla har vi våra specialintressen. Grattis till att ha hittat ditt!
    Ja personlig hygien är definitivt ett intresse jag har. Fler borde ha det.
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 20:59:37 följande:
    Haha... ja men det är alltid bra att ta chansen att ventilera det man har på hjärtat... jag tänker inte trycka på handen, jag tycker att du förbättrat diskussionen...
    Ah vad härligt!
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 21:12:12 följande:
    Jag är intresserad av den, men bara min egen och den som tillhör folk jag kommer i närheten av. Och sen om någon säger något som får igång min nyfikenhet. Till exempel så väntar jag med spänning på hur man kissar för att få kiss på snoppen som jag frågade vem-det-nu-var tidigare i denna tråden.
    Där kan jag tyvärr inte bistå dig då jag lyckligtvis inte har nån snopp, men jag har faktiskt hållit en sån en gång när det skulle kissas och det verkar ju som att det krävs en viss teknik för att det ska gå bra. Jag misslyckades kapitalt så det bara sprutade hejvilt.
    Kanske är det nåt i de banorna?
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?