Inlägg från: Gosig kille |Visa alla inlägg
  • Gosig kille

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Kul fråga!
    Varje dag byter man sina kallingar. Ibland fler gånger (tränar ju ofta). Har 37 par så det är lugnt. Ingen risk att bli utan.

• Gosig kille
    Scratchy skrev 2010-01-31 22:23:32 följande:
    Sen när du gått igenom allihopa så kan du tvätta dem...
    Hinner inte gå igenom alla. Har doch många favoriter. Tvättar en gång i veckan.
  • Gosig kille
    Sanna Gosing skrev 2010-02-03 17:03:29 följande:
    Så du vet alltså att du har exakt 37 stycken? Just det låter lite osunt.
    Varför skulle det vara det? Alla har ju inte koll på vad som finns att tillgå. Är man singel och bor själv så vet man vad som finns. Är du avis kanske???
  • Gosig kille
    Scratchy skrev 2010-02-04 21:50:12 följande:
    Kan du inte beskriva dina favoriter lite mer ingående? Jag dör av nyfikenhet...
    Isnogood skrev 2010-02-03 18:38:03 följande:
    HUR vet du det..? Brukar du tjuvkika..?!?
      Klart någon tjuvkikar. Kul med publik!

Favoriterna ä boxershorten. De flesta har olika mönster son stjärnor, linjer, olika figurer mm. Det enda jag saknar är några par rosa boxershorts. Har du några tips? Kanske liggandes i garderoben?
  • Gosig kille
    Anonym skrev 2010-02-03 18:34:07 följande:
    Gosig kille har det som hobby. han räknar dom gång på gång, och luktar på fartränderna...
    Hobby? Det hinner aldrig bli några fartränder. Har ju en stark anusmuskel som håller tät så jag vet inte vad du snackar om. Du verkar ju ha bättre erfarenhet av fartränder. Tro nu inte att du är stålmannen bara för att du har rost i kalsongerna.
  • Gosig kille
    Anonym (Rofvenhielm) skrev 2010-02-05 11:54:23 följande:
    Kalsonger..? Kvinnor föredrar när klubban trillar ner och slår dem i pannan när de knäppt upp mina jeans. Ingen vill hålla på och krångla med några kalsonger.
    Där har du en poäng. Det underlättar utan. Jag trivs däremot att ha kalingar för att det är skönt.
  • Gosig kille
    Anonym (naturlig) skrev 2010-02-08 20:36:46 följande:
    Vi brukar byta med varandra på lunchrasten, fast inte varje dag.
    Det var nåt nytt. Har ni samma storlek på underkläderna eller får nån tälta? Tävlar ni om längsta fartranden med?
  • Gosig kille

Konstig sambo du hade. Visst fan ska man tvätta kroppen grundlig och inte bara skölja av sig. Han måste luktat illa som bara den. Skicka ett par skrubbhandskar till honom och glöm inte instruktionsboken hur handskarna funkar. Hoppsas du hitt någon renligare.

Anonym skrev 2010-02-16 22:03:07 följande:
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?