-
Anonym (suck) skrev 2010-01-28 12:19:20 följande:Min byter 1-2 gånger i veckan. Märker det eftersom det alltid är jag som tvättar.
-
varje dag byter min sambo
-
När bromsspåren blir över decimetern, så är det dags att byta.
-
Jag byter varje dag, för mig är det en självklarhet. Vill känna mig ren och fräsh.
-
hur påtalar man att någon behöver byta oftare då? eller duscha för den delen..
-
Frågade min make, detta är svaret:
-Jag byter varje dag om jag inte har kissat ner mig, då byter jag då också. (under de senaste 10 åren har han aldrig kissat ner sig, så jag undrar vad han fick det ifrån)Svärmor har också ifrågasatt varför han hade så många kalsonger i tvätten, hon tyckte att max varannan dag behövde en man byta kalsonger. -
Varje dag! På sommaren mer när jag svettas en massa. Om jag tränar blir det efter det också.
-
Har inte läst hela tråden , men gud vad äckligt!! Underkläder byter man väl minst varje dag och givetvis en extra gång när man tränat eller liknande?!?! Gör både jag & maken min i alla fall....
-
Gosig kille har det som hobby. han räknar dom gång på gång, och luktar på fartränderna...Sanna Gosing skrev 2010-02-03 17:03:29 följande:Så du vet alltså att du har exakt 37 stycken? Just det låter lite osunt.
-
Vi är medlemmar i samma kalsongräknarklubb.Isnogood skrev 2010-02-03 18:38:03 följande:HUR vet du det..? Brukar du tjuvkika..?!?
-
Hehehe, roligt att se hur alla blir upprörda om man inte byter kallingar tillräckligt ofta. Hyfsat tråkigt svenskt, även om jag själv tycker det känns bäst att byta trosor varje dag så tycker jag inte det gör något om min man skulle fuska ibland :D
-
Min sambo bytar när han har duschat vilket kan ske mellan 1-5 dagars mellanrum, plus att han aldrig torkar sig i röven eller snoppen. Otroligt hett inte konstigt jag lämnat honom.