• carlf

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Duschar på morgon och efter jobb så då blir det nya kalingar.

• carlf
    Anonym (Nisse) skrev 2013-06-05 09:04:36 följande:
    Du verkar ha nån slags renlighetsnoja. Kan det vara vettigt att duscha två ggr per dag?
    Nej det tror jag inte. men var gång man byter kläder är det så jäkla skönt att ta en dusch. en gång innan man går till jobb och en gång efter jobb innan man tar på andra kläder. ja o jag tycker det är självklart med ny tvättade underkläder efter en dusch

• carlf
    Anonym (överdrivet) skrev 2013-06-06 08:32:14 följande:
    Jag undrar om det inte är en fråga lite om ålder, när jag var yngre var det en självklarhet att duscha varje dag, det skulle bara vara så. Nu när jag är äldre så bryr jag mig inte så mycket om vad andra tycker eller hur det ska vara, nu duschar jag när jag tycker det behövs.
    Behövs? aldrig för det är skönt, särskilt nu på sommaren?
  • carlf
    Anonym (Fenjal) skrev 2013-06-06 08:52:38 följande:
    Min fd bytte varannan var tredje dag, jag tyckte det var obegripligt. Mina andra killar har bytt varje gång de duschade, det vill säga minst en gång per dag.
     Då känner jag mig normal som byter efter var dusch. för du har haft en jäkla massa killar som just gjort så;)
  • carlf
    Anonym (Fenjal) skrev 2013-06-06 09:07:35 följande:

Varför skriver du så, vad vet du om det? Eller är 3- 4 stycken en jäkla massa killar? Jag svarar utifrån mina erfarenheter, och jag anser att man skall byta kallingar varje dag, punkt slut.
    Haha, var bara på lite ret humör;) 
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?